Bekymringstråden

Det blir ultralyd etterhvert, legen kommer ca 08.30 her :smiley-angry017
Bra de tok deg rett inn :) Jeg håper det bare var noe helt annet urelatert. Kanskje du også bare har fått et myom? Mitt ligger mellom livmor og høyre eggleder. Den har dyttet egglederen litt opp og ligger der egglederen vanligvis ville liggi. Man kan få akutte intense smerter av de uten at det er farlig :)

Hvor langt var du på vei når du hadde exu forrige gang, og hvor langt er du på vei nå?
7+4 fant de exu sist, jeg hadde ingen smerter. Derfor blir jeg litt stresset og fortvilet. De nevnte også at det kan være en cyste muligens. Må bare vente og se :arghh:
Jeg er 5+4 idag.

7+4 fant de exu sist, jeg hadde ingen smerter. Derfor blir jeg litt stresset og fortvilet. De nevnte også at det kan være en cyste muligens. Må bare vente og se :arghh:
Jeg er 5+4 idag.
Cyste er jo litt i samme dur som et myom. Håper det er det :) Det er ikke veldig behagelig å tømme de da siden legen ofte står og presser på området rundt som om det skulle vært en kvise. De må nok være litt mer forsiktig når du er gravid da.

Cyste er jo litt i samme dur som et myom. Håper det er det :) Det er ikke veldig behagelig å tømme de da siden legen ofte står og presser på området rundt som om det skulle vært en kvise. De må nok være litt mer forsiktig når du er gravid da.
Okey, takk for info ❤️ kjenner at jeg gruer meg, kanskje jeg må trekke meg ut av enda en termingruppe :smiley-angry017

Da var det min tur til å begynne å blø, det var akkurat på 5+0 jeg mista sist, så jeg håpet så inderlig å komme meg forbi den dagen denne gangen.. krysser alt for at det stopper og alt går fint :smiley-angelic001 :sorry:
Åh, nei, så kjedelig :( håper det er uskyldig!

Jeg tror det, håper det. Ga seg fort, men jeg har liggi i ro nesten siden da. Det var så skummelt :Heartred
Forstår jeg godt, har blødd selv i svangerskap.. det er ikke gøy.

Snakket med en lege. Nå skal han konferere med en annen, og håper på å gi meg svar etterhvert på hva som evnt skjer.
Så forferdelig å bare sitte å vente :Heartred Har du fortsatt vondt?

Hva som eventuelt skjer? Burde de ikke ta UL?

Back
Topp