Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Håper det ikke er en ny exuAkutte intense smerter i venstre side. Er nå på vei til legevakt i Sverige....

Hvor langt var du på vei når du hadde exu forrige gang, og hvor langt er du på vei nå?Det blir ultralyd etterhvert, legen kommer ca 08.30 her![]()
Bra de tok deg rett innDet blir ultralyd etterhvert, legen kommer ca 08.30 her![]()
7+4 fant de exu sist, jeg hadde ingen smerter. Derfor blir jeg litt stresset og fortvilet. De nevnte også at det kan være en cyste muligens. Må bare vente og seHvor langt var du på vei når du hadde exu forrige gang, og hvor langt er du på vei nå?

Å nei! Håper det står bra til og at det er uskyldige smerter, selv om det er veldig vondtAkutte intense smerter i venstre side. Er nå på vei til legevakt i Sverige....

Masse lykke til! Håper ikke det er noe illeDet blir ultralyd etterhvert, legen kommer ca 08.30 her![]()

Cyste er jo litt i samme dur som et myom. Håper det er det7+4 fant de exu sist, jeg hadde ingen smerter. Derfor blir jeg litt stresset og fortvilet. De nevnte også at det kan være en cyste muligens. Må bare vente og se
Jeg er 5+4 idag.
Okey, takk for infoCyste er jo litt i samme dur som et myom. Håper det er detDet er ikke veldig behagelig å tømme de da siden legen ofte står og presser på området rundt som om det skulle vært en kvise. De må nok være litt mer forsiktig når du er gravid da.

Håper ikke det er exuOkey, takk for infokjenner at jeg gruer meg, kanskje jeg må trekke meg ut av enda en termingruppe
![]()
Åh, nei, så kjedeligDa var det min tur til å begynne å blø, det var akkurat på 5+0 jeg mista sist, så jeg håpet så inderlig å komme meg forbi den dagen denne gangen.. krysser alt for at det stopper og alt går fint![]()
![]()
Å nei! Håper virkelig det er helt uskyldigOkey, takk for infokjenner at jeg gruer meg, kanskje jeg må trekke meg ut av enda en termingruppe
![]()
Men det er godt at du får hjelp
Jeg tror det, håper det. Ga seg fort, men jeg har liggi i ro nesten siden da. Det var så skummeltÅh, nei, så kjedelighåper det er uskyldig!

Forstår jeg godt, har blødd selv i svangerskap.. det er ikke gøy.Jeg tror det, håper det. Ga seg fort, men jeg har liggi i ro nesten siden da. Det var så skummelt![]()
Åh det er horribelt å bare vente på svar ogVenter enda![]()
Snakket med en lege. Nå skal han konferere med en annen, og håper på å gi meg svar etterhvert på hva som evnt skjer.Åh det er horribelt å bare vente på svar og![]()
Så forferdelig å bare sitte å venteSnakket med en lege. Nå skal han konferere med en annen, og håper på å gi meg svar etterhvert på hva som evnt skjer.
Har du fortsatt vondt?Jeg også lurte på dette?Så forferdelig å bare sitte å venteHar du fortsatt vondt?
Hva som eventuelt skjer? Burde de ikke ta UL?