Bekymringstråden

tusen takk:Heartred det har vært en spesiell dag med nye tanker. 6-åringen vår vet jeg er gravid og tankene raser på hvordan vi skal klare å snakke om dette om det ikke går bra. Vi tok det opp når vi fortalte det, men det har han helt sikkert glemt allerede. Føler meg dum nå, som var så sikker på at alt skulle gå bra denne gangen fordi alle prøvene hittil har vært så bra… gruer meg til ny hcg måling og ultralyd på fredag..
Er 5+4 i dag.
Du er jo i en periode hvor det er vanlig med litt blødninger :Heartred Dette kan fortsatt gå veldig bra, og det er en stor fordel med gode prøver. Jeg har troa på at dette kan gå helt fint, og er uskyldig blødning:Heartred

Jeg bekymrer meg litt for at det her også er kjemisk graviditet, men har en bedre følelse enn sist! Så håper det går fort til 5+0, så jeg slipper å tenke så mye på den biten :Heartred

+ Sikkert litt teit bekymring? Men det jeg også bekymrer meg for er at jeg skal få risikosvangerskap som jeg fikk med de to siste og at jeg er borte fra jobb nesten hele svangerskapet igjen.. Jeg tror ikke sjefen blir så blid da.. Men man får jo ikke gjort så mye med det?.. men ja nei :bag:

Drit i sjefen :p haha. Sånn er det nå bare..
Tenker at de fleste kjemiske skjer ganske fort, og man gjerne ser tendensene ved at streken utvikler seg dårlig. Så om du får tydelig økning de neste dagene, er det et godt tegn!

Drit i sjefen :p haha. Sånn er det nå bare..
Tenker at de fleste kjemiske skjer ganske fort, og man gjerne ser tendensene ved at streken utvikler seg dårlig. Så om du får tydelig økning de neste dagene, er det et godt tegn!
Haha. Ja, det jo sant. Husker hvor vanskelig jeg synes det var å sykmelde meg og fastlegen ble streng å sa «De kan erstatte deg, men du kan ikke erstatte helsa. Du får ikke diplom om du sliter deg ut for jobben. Bare ta i mot den sykmeldingen du og kos deg hjemme med god samvittighet» :p:hilarious:

Sant. Sist så utviklet ikke streken seg noe særlig. Så tror man ser det kjapt! Gleder meg til å se om den har blitt noe sterkere nå, selv om man bør egentlig teste minst annen hver dag for å se ordentlig økning

Haha. Ja, det jo sant. Husker hvor vanskelig jeg synes det var å sykmelde meg og fastlegen ble streng å sa «De kan erstatte deg, men du kan ikke erstatte helsa. Du får ikke diplom om du sliter deg ut for jobben. Bare ta i mot den sykmeldingen du og kos deg hjemme med god samvittighet» :p:hilarious:

Sant. Sist så utviklet ikke streken seg noe særlig. Så tror man ser det kjapt! Gleder meg til å se om den har blitt noe sterkere nå, selv om man bør egentlig teste minst annen hver dag for å se ordentlig økning

Sammenligne tester annenhver dag, i alle fall. Jeg tar enda gjerne 2x daglig :bag: :hilarious: hvis økingen min holder tritt med det den har gjort hittil, så vil 3+ kunne slå ut på 4+5, egentlig. Lurer på om jeg skal teste på 4+6 :hilarious: har to digitale igjen, så går liksom bra om ikke.

Sammenligne tester annenhver dag, i alle fall. Jeg tar enda gjerne 2x daglig :bag: :hilarious: hvis økingen min holder tritt med det den har gjort hittil, så vil 3+ kunne slå ut på 4+5, egentlig. Lurer på om jeg skal teste på 4+6 :hilarious: har to digitale igjen, så går liksom bra om ikke.
Haha, så gøy at du også fortsatt tester. Det er jo vanskelig å slutte med det i starten. Tror jeg testet til jeg var 5+0 sist :p Gøy når man ser det øker og enda gøyere når teststreken kommer opp med en gang etterhvert :shy::hilarious: Jeg har ikke flere digitale, men vurderer å kjøpe 2pk når det har gått noen dager

Haha, så gøy at du også fortsatt tester. Det er jo vanskelig å slutte med det i starten. Tror jeg testet til jeg var 5+0 sist :p Gøy når man ser det øker og enda gøyere når teststreken kommer opp med en gang etterhvert :shy::hilarious: Jeg har ikke flere digitale, men vurderer å kjøpe 2pk når det har gått noen dager
Blir nok å fortsette til 3+ tenker jeg :p

Da var det min tur til å begynne å blø, det var akkurat på 5+0 jeg mista sist, så jeg håpet så inderlig å komme meg forbi den dagen denne gangen.. krysser alt for at det stopper og alt går fint :smiley-angelic001 :sorry:
Krysser fingrene for en uskyldig blødning!!!

Da var det min tur til å begynne å blø, det var akkurat på 5+0 jeg mista sist, så jeg håpet så inderlig å komme meg forbi den dagen denne gangen.. krysser alt for at det stopper og alt går fint :smiley-angelic001 :sorry:
Å, håper det kun er en uskyldig blødning :Heartred Huff, det er så ille og skremmende med blødning- men det er også helt normalt. Har du smerter?:Heartred

Takk som spør :HeartredDet går egentlig helt greit. Jeg har ikke blødd noe mer og har fremdeles alle symptomer. Har sovet nesten hele dagen :shy: Skal ta ny hcg måling i morgen, og er veldig nervøs for resultatene på den. Vi har ferie nå og skal noen ganger på hytta før UL på fredag. Tror det blir godt for oss alle :Heartred
Da virker det jo veldig lovende!! Krysser fingre for deg, og det er heldigvis ikke altfor lenge til fredag:Heartred

Å, håper det kun er en uskyldig blødning :Heartred Huff, det er så ille og skremmende med blødning- men det er også helt normalt. Har du smerter?:Heartred
Ikke noe mer enn normalt, men jeg har endo så alt er i grunn litt vondt hele tiden. Dette er så utrolig kjipt. Jeg vil bare legge meg og våkne gravid og uten bekymring i morgen. 9 år har det tatt, jeg vil ikke miste denne spiren :Heartred

Ikke noe mer enn normalt, men jeg har endo så alt er i grunn litt vondt hele tiden. Dette er så utrolig kjipt. Jeg vil bare legge meg og våkne gravid og uten bekymring i morgen. 9 år har det tatt, jeg vil ikke miste denne spiren :Heartred
Jeg håper for deg! Og jeg forstår den følelsen så godt:Heartred Dette er en grusom ventetid…, men ikke mist håpet! Det er mange som har blødninger tidlig:Heartred

Ikveld har jeg mer sviende murringer, ikke så tyngende og strekkende som jeg har hatt før. Ikke vondt. Bare annerledes. Det og at jeg har lite symptomer foreløpig gjør meg bekymret… 5+2. Så det er kanskje vanlig at det endrer seg litt?

Jeg har flere symptomer som er mer likt første gangen jeg var gravid enn andre gangen. Mer kvalme, mer vondt i magen, og jeg fryser på akkurat samme måte. Første gangen begynte hjertet å slå og alt så fint ut på tidlig tidlig ultralyd, men likevel var det bare et dødt foster der på vanlig tidlig ultralyd i uke 14. Blir innimellom skikkelig bekymret for at det at det er så likt betyr at noe er galt på samme måte og at det derfor er uunngåelig at det samme skjer igjen. Men går det i det hele tatt an at symptomer henger sammen med sånt?

Back
Topp