Bekymringstråden

Nivået var helt greit da jeg målte 15dpo med 166, men det har steget sakte og var ikke mer enn 930 på 21 dpo. Klinikken er fornøyd, sier de. Men ja, jeg hadde hatt det mye bedre om det steg raskere. Skal være helt ærlig på det. Innimellom så får jeg en sånn følelse av: hvorfor er du ikke på forum for gravide. Du kommer jo ikke til å være det særlig mye lengre. Eller når jeg skriver at det er igjen 241 dager til termin, så tenker hjernen min: haha, tror du ja. Så å måle hcg er på godt og vondt ass. det er jo ingen garanti for at det går bra om det stiger raskt heller så klart, men der hadde føltes litt tryggere.
Nå synes jeg du er litt slem mot deg selv. Du burde ikke ta sorgene på forskudd. Det er lov å være bekymret, men du er faktisk gravid nå ! Hcg har jo fortsatt steget :happy:

Nå synes jeg du er litt slem mot deg selv. Du burde ikke ta sorgene på forskudd. Det er lov å være bekymret, men du er faktisk gravid nå ! Hcg har jo fortsatt steget :happy:
:Heartpink Det er sant. Det er bare tidvis veldig vanskelig å tenke at det faktisk kan gå hele veien etter 19 sykluser uten resultat. Vanskelig å ta det inn på en måte. Men ja, jeg er gravid! Helt på ordentlig:)

Blødning igjen ikveld, får bare håpe det er uskyldig. Huff jeg blir gal, det svinger fort :crybaby2
Men du hadde jo veldig fin hcg? Husk at blødning tidlig også kan være helt normalt :Heartred Men jeg forstår at du blir bekymret! Det hadde jeg også blitt. Håper det gir seg fort!:Heartred

Blødning igjen ikveld, får bare håpe det er uskyldig. Huff jeg blir gal, det svinger fort :crybaby2
Nei nei, så kjedelig!
Men du, hvor langt på vei er du? Jeg fikk flere blødninger i uke 5 og 6 med nr3, men det var bare et hematom. Tydeligvis høyere risiko for å få det ved ivf enn ved naturlig..
Det er utrolig tragisk å blø uansett, men det KAN være helt uskyldig..!

Hvordan går det??
Det var mer blod denne gangen en sist og jeg trur dessverre ikke dette går veien selv om det stoppet opp i løpet av 12 t.. Hadde sterke smerter i korsryggen. Jeg våknet også helt gjennomsvett i natt.
Testene er jo fremdeles positive, men det tar vel ganske lang tid før de synker? I og med hcg var 6300 på tirsdag. Håper å få tatt hcg på mandag for å få det endelige svaret. Men jeg har ingen snev av håp igjen, sitter her og revurderer om jeg skal fortsette ivf reisen eller bare godta at vi fikk et barn. Det er så utrolig tungt spesielt når jeg trudde målet var i rekkevidde etter snart 3 år med venting.

Det var mer blod denne gangen en sist og jeg trur dessverre ikke dette går veien selv om det stoppet opp i løpet av 12 t.. Hadde sterke smerter i korsryggen. Jeg våknet også helt gjennomsvett i natt.
Testene er jo fremdeles positive, men det tar vel ganske lang tid før de synker? I og med hcg var 6300 på tirsdag. Håper å få tatt hcg på mandag for å få det endelige svaret. Men jeg har ingen snev av håp igjen, sitter her og revurderer om jeg skal fortsette ivf reisen eller bare godta at vi fikk et barn. Det er så utrolig tungt spesielt når jeg trudde målet var i rekkevidde etter snart 3 år med venting.
Dette var skikkelig vondt å lese. Jeg håper alt er i orden fremdeles, men skjønner det er vanskelig å beholde troen. :Heartpink Men så lenge det ikke kommer koagler så kan det jo være helt andre ting som blør. Jeg håper inderlig at det er det som er tilfellet :Heartpink

Så fælt. Jeg håper så inderlig at du tar feil og at det fortsatt er håp :Heartred Det er mer vanlig med hemotomer ved ivf enn ved normale graviditeter. Og et hematom stemmer også med når blødningen din kom. Krysser alt jeg har for at det er det dette her er og at du får bli med videre her :Heartred:Heartred

Så fælt. Jeg håper så inderlig at du tar feil og at det fortsatt er håp :Heartred Det er mer vanlig med hemotomer ved ivf enn ved normale graviditeter. Og et hematom stemmer også med når blødningen din kom. Krysser alt jeg har for at det er det dette her er og at du får bli med videre her :Heartred:Heartred
Ja jeg gråt hele dagen igår, litt bedre i dag. Ååh gjør det? Huff det er så vanskelig å skulle tru at dette skulle gå bra. Tusen takk jeg trenger alt jeg kan få av håp nå :smiley-angelic001 :Heartred

Så utrolig kjedelig. Får veldig vondt av deg.. Håper virkelig det er gode nyheter i vente, men har også veldig stor forståelse for at du du forbereder deg på det verste. Krysser fingrene for deg, virkelig :Heartred

Nei nei, så kjedelig!
Men du, hvor langt på vei er du? Jeg fikk flere blødninger i uke 5 og 6 med nr3, men det var bare et hematom. Tydeligvis høyere risiko for å få det ved ivf enn ved naturlig..
Det er utrolig tragisk å blø uansett, men det KAN være helt uskyldig..!
I dag er jeg 5+5 om jeg i det hele tatt kan regnes som gravid, huff.. Hadde du friskt blod? Jeg håper det er uskyldig, men jeg er nok stygt redd for at det ikke er det:crybaby2

I dag er jeg 5+5 om jeg i det hele tatt kan regnes som gravid, huff.. Hadde du friskt blod? Jeg håper det er uskyldig, men jeg er nok stygt redd for at det ikke er det:crybaby2
Ja, hadde friskt blod. Til meg var det en god mengde, som en drøy mensblødning, men stoppet etter 3 timer begge ganger. Etter det var det spotting.

Å nei, å nei- jeg forstår godt at dette er vondt og virker helt håpløst, men det kan være et hematom som flere sier. Jeg håper virkelig det er det, og at målet fortsatt er innenfor rekkevidde :Heartred Jeg har lest om flere IVF’ere som har hatt det:Heartred

Ja, hadde friskt blod. Til meg var det en god mengde, som en drøy mensblødning, men stoppet etter 3 timer begge ganger. Etter det var det spotting.
Okei, takk for deling :Heartred. Litt likt som her da men det som skremmer meg er disse smertene i korsryggen, men får vel bare vente å se.

Back
Topp