Bekymringstråden

Ja jeg gråt hele dagen igår, litt bedre i dag. Ååh gjør det? Huff det er så vanskelig å skulle tru at dette skulle gå bra. Tusen takk jeg trenger alt jeg kan få av håp nå :smiley-angelic001 :Heartred
Ja, det gjør det! Venninna mi ble også gravid med ivf og hadde et stort hematom. Begynte å blø 5+3 og blødde ganske mye av og på i noen uker. Da hun kom til UL 6+0 så de at det var et hematom som var årsaken til blødningen. Krysser alt jeg har for at det er tilfelle for deg også :Heartred :smiley-angelic001

Det var mer blod denne gangen en sist og jeg trur dessverre ikke dette går veien selv om det stoppet opp i løpet av 12 t.. Hadde sterke smerter i korsryggen. Jeg våknet også helt gjennomsvett i natt.
Testene er jo fremdeles positive, men det tar vel ganske lang tid før de synker? I og med hcg var 6300 på tirsdag. Håper å få tatt hcg på mandag for å få det endelige svaret. Men jeg har ingen snev av håp igjen, sitter her og revurderer om jeg skal fortsette ivf reisen eller bare godta at vi fikk et barn. Det er så utrolig tungt spesielt når jeg trudde målet var i rekkevidde etter snart 3 år med venting.
Off, for en vond situasjon. Jeg deler gjerne med deg hvordan det gikk for oss, for jeg har hørt om folk som har blødd, men aldri opplevd det selv. Jeg blødde litt tidligere enn deg, jeg blødde fra 14 dpo og helt til 19 dpo. Vanlig mensblødning, først dypt rødt, rosa og så brunt. Brukte både bind og tampong, fordi det var såpass mye. Likevel steg hcg slik den skulle og vi er i dag 24 uker gravid. Så det går fint an å blø, selv om jeg skjønner du blir stresset av det. Håper for deg og krysser fingrene for uskyldig blødning :Heartbigred

Off, for en vond situasjon. Jeg deler gjerne med deg hvordan det gikk for oss, for jeg har hørt om folk som har blødd, men aldri opplevd det selv. Jeg blødde litt tidligere enn deg, jeg blødde fra 14 dpo og helt til 19 dpo. Vanlig mensblødning, først dypt rødt, rosa og så brunt. Brukte både bind og tampong, fordi det var såpass mye. Likevel steg hcg slik den skulle og vi er i dag 24 uker gravid. Så det går fint an å blø, selv om jeg skjønner du blir stresset av det. Håper for deg og krysser fingrene for uskyldig blødning :Heartbigred
Tusen takk for deling :Heartred. Det gir absolutt håp! :smiley-angelic001. Tenker å dra til legen å måle hcg på mandag slik at jeg evt. slipper bomtur til ultralyd på torsdag, har lang reisevei.

Tusen takk for deling :Heartred. Det gir absolutt håp! :smiley-angelic001. Tenker å dra til legen å måle hcg på mandag slik at jeg evt. slipper bomtur til ultralyd på torsdag, har lang reisevei.
Sist jeg var gravid blødde jeg ganske kraftig 6+3 og det var et hematom! Alt gikk fint - men er visst vanlig med hematom ved IVF - så er spent på om vi må gjennom den skrekken denne gangen også eller ikke krysser fingrene for deg!

Jeg bekymrer meg litt for at det her også er kjemisk graviditet, men har en bedre følelse enn sist! Så håper det går fort til 5+0, så jeg slipper å tenke så mye på den biten :Heartred

+ Sikkert litt teit bekymring? Men det jeg også bekymrer meg for er at jeg skal få risikosvangerskap som jeg fikk med de to siste og at jeg er borte fra jobb nesten hele svangerskapet igjen.. Jeg tror ikke sjefen blir så blid da.. Men man får jo ikke gjort så mye med det?.. men ja nei :bag:

Ny blødning i dag tidlig men ikke like stor som sist. Å testen blir jo positiv omtrent når de dyppes i urin. Jeg skjønner ingenting.
Krysser alt jeg har for deg for at dette skal gå bra :Heartred :smiley-angelic001 Har du booket tidlig UL? Jeg ville definitivt tatt UL 6+0i din situasjon. Hvis det er et hematom som blør vil de se det på UL.

Da var det min tur til å blø:sorry: Rødbrunt på papiret i går kveld og igjen klokken 5 i morges. Heldigvis ikke mye, men nok til at det ikke var noen tvil.
Etter det ingenting… har ingen smerter og prøver så godt jeg bare kan å lene meg på at jeg går på cyclogest og blodfortynnende. Er veldig glad for ny hcg måling på mandag :smiley-angelic001

Krysser alt jeg har for deg for at dette skal gå bra :Heartred :smiley-angelic001 Har du booket tidlig UL? Jeg ville definitivt tatt UL 6+0i din situasjon. Hvis det er et hematom som blør vil de se det på UL.
Takk :Heartred. Jeg vurderer å ta hcg på mandag regner med å få svar på onsdag da. Har tidlig UL på torsdag, kanskje greit å fære på den uansett selv om det er lang reisevei?
Tenker at en spontanabort kanskje hadde vært mer "brutal" og sammenhengde? Hadde kjemisk sist og når jeg da begynte å blø da stoppet det ikke før det var tomt, men da kom det mer gradvis først spotting, så mer og mer blod.

Da var det min tur til å blø:sorry: Rødbrunt på papiret i går kveld og igjen klokken 5 i morges. Heldigvis ikke mye, men nok til at det ikke var noen tvil.
Etter det ingenting… har ingen smerter og prøver så godt jeg bare kan å lene meg på at jeg går på cyclogest og blodfortynnende. Er veldig glad for ny hcg måling på mandag :smiley-angelic001
Huff håper det bare er uskyldig blødning på deg også :Heartred.

Takk :Heartred. Jeg vurderer å ta hcg på mandag regner med å få svar på onsdag da. Har tidlig UL på torsdag, kanskje greit å fære på den uansett selv om det er lang reisevei?
Tenker at en spontanabort kanskje hadde vært mer "brutal" og sammenhengde? Hadde kjemisk sist og når jeg da begynte å blø da stoppet det ikke før det var tomt, men da kom det mer gradvis først spotting, så mer og mer blod.
Høres ut som en plan :Heartred Når tok du hcg sist? Hvis det er en stund siden er det ikke sikkert den vil gi den noe svar. Jo lengre siden forrige, jo vanskeligere blir det å sammenligne tallene. Har du mulighet til å spørre om å endre timen til tidlig UL til tidligere i uka? Gitt symptomene dine.

Jeg har hatt SA i uke 6 før, selve SAen varte da i 2 timer med smerter og blødde store klumper. Deretter gikk det over til å bli en vanlig mens i mengde. Håper sånn for deg at det ikke er det som har skjedd med deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Så leit! Krysser fingrene og håper for deg også, at dette likevel skal gå bra :Heartred

Høres ut som en plan :Heartred Når tok du hcg sist? Hvis det er en stund siden er det ikke sikkert den vil gi den noe svar. Jo lengre siden forrige, jo vanskeligere blir det å sammenligne tallene. Har du mulighet til å spørre om å endre timen til tidlig UL til tidligere i uka? Gitt symptomene dine.

Jeg har hatt SA i uke 6 før, selve SAen varte da i 2 timer med smerter og blødde store klumper. Deretter gikk det over til å bli en vanlig mens i mengde. Håper sånn for deg at det ikke er det som har skjedd med deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Jeg tok hcg på tirsdag så blir jo 6 dager siden. Trur du det blir vanskelig og sammenligne da?
Jeg ringer klinikken på mandag og spør hva de tenker :happy:.
Takk for at du håper nok en gang, trenger det virkelig :Heartred:Heartred

Jeg tok hcg på tirsdag så blir jo 6 dager siden. Trur du det blir vanskelig og sammenligne da?
Jeg ringer klinikken på mandag og spør hva de tenker :happy:.
Takk for at du håper nok en gang, trenger det virkelig :Heartred:Heartred
Ja, jeg tror det kan være vanskelig å se på hcg-en hvilken vei det går da. Spriket på hva som er innafor normalstigning på 6 dager er veldig stort. Og du har jo sterke tester, så vi vet at den ikke har gått veldig mye ned :Heartred Bare hyggelig du, jeg tenker fortsatt at det høres mest ut som blødning fra et hematom dette :smiley-angelic001:Heartred

Ny blødning i dag tidlig men ikke like stor som sist. Å testen blir jo positiv omtrent når de dyppes i urin. Jeg skjønner ingenting.
Håper sånn at dette skal gå bra! :Heartred Jeg har aldri hatt SA, så vet veldig lite om det- men jeg tenker jo som du at det ville vært mer sammenhengende. De jeg kjenner som har hatt det snakker også om smerter. Tidvis ganske kraftige. Jeg krysser alt jeg har for deg iallfall:Heartred

Huff, det er så skummelt med blødninger! Men små blødninger er jo ikke uvanlig, spesielt med oss som går på både det ene og andre. Det er et godt tegn at du ikke har smerter og at det ikke har kommet mer. Hvor langt er du på vei nå?

Huff, det er så skummelt med blødninger! Men små blødninger er jo ikke uvanlig, spesielt med oss som går på både det ene og andre. Det er et godt tegn at du ikke har smerter og at det ikke har kommet mer. Hvor langt er du på vei nå?
tusen takk:Heartred det har vært en spesiell dag med nye tanker. 6-åringen vår vet jeg er gravid og tankene raser på hvordan vi skal klare å snakke om dette om det ikke går bra. Vi tok det opp når vi fortalte det, men det har han helt sikkert glemt allerede. Føler meg dum nå, som var så sikker på at alt skulle gå bra denne gangen fordi alle prøvene hittil har vært så bra… gruer meg til ny hcg måling og ultralyd på fredag..
Er 5+4 i dag.

Back
Topp