Bekymringstråden

I dag kjenner jeg litt mensen lignende smerter, bare at jeg ikke pleier å ha smerter ved mensen til normalt, så håper det er voksesmerter? Uansett litt bekymret da hehe. Ikke minket noe på graviditetstester eller kommet noe blod så.

Kan være at jeg bare kjenner ekstra varme grunnet ekstra blod til området. Jeg kjenner ikke så mye smerter innvendig tror jeg, så vanskelig for meg å skille.
Jeg har hatt en del av det. Var verst rundt ikm, men kjenner det av og til enda. Noen ganger var det skikkelig vondt og stråler nedover lårene. Men gått fint hittil:) er 5+5 nå.

Jeg er generelt bekymret pga jeg føler lite innvendige smerter. Hvis noe er galt eller jeg beveger meg feil så er jeg redd for at jeg fortsetter å gjøre bevegelser og slikt som ikke egentlig er bra bare pga jeg ikke får smertene

Jeg har hatt en del av det. Var verst rundt ikm, men kjenner det av og til enda. Noen ganger var det skikkelig vondt og stråler nedover lårene. Men gått fint hittil:) er 5+5 nå.
At du har hatt en del av det i tidligere svangerskap?

Høres ut som at jeg ikke er alene da :) Bare tenkte at det var litt tidlig med voksesmerter. Uke 5 så er det lille fosteret sånn 1-3mm bare haha

Jeg også føler på disse smertene! Er så redd for at noe skal være gærent, men roer meg litt med at det er flere som kjenner på det! Er 5+0 i dag og har kanskje kjent det siden 4+2 :rolleyes:

Høres ut som at jeg ikke er alene da :) Bare tenkte at det var litt tidlig med voksesmerter. Uke 5 så er det lille fosteret sånn 1-3mm bare haha
Altså tidligere i dette. For litt over en ukes tid siden så var det myyye.

Det er ikke voksesmerter for fosteret, men livmor og hele området rundt som vokser og gjør seg klar for at bebis skal vokse. Nå i starten er det mer «vi» som vokser (altså livmor) enn fosteret. Bebis begynner ikke for alvor å vokse før i uke 5 :Heartred

Jeg har også sånne smerter. For noen dager siden var det mye, men hat avtatt litt. Kjenner det fortsatt hver dag, særlig om morgen og kveld. Tror det er helt normalt!

Men livmoren begynner jo gjerne å klargjøre seg for å vokse likevel :p Så ikke så unormalt med murringer osv

Synes dagens strimmeltest er noe svakere enn gårsdagens, men samboer mener den er like sterk.. ughh, vil jo at den skal bli sterkere!

Jeg er egentlig bekymret for om jeg får "feil" jordmor. Og om jeg får bestilt meg TUL... I nærområdet er det bare ett tilbud, og de har ferie akkurat da, så tidligste er evt 8+3 eller så.. Må nok reise litt for TUL.

Back
Topp