E-40673555
Flørter med forumet
Testet svakt positivt onsdag 18 juniDobling er viktigst jaNår testet du positivt? Kan du være litt kortere på vei enn du tror? Hvis du er 3 dager kortere så stemmer det litt bedre med tallet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet svakt positivt onsdag 18 juniDobling er viktigst jaNår testet du positivt? Kan du være litt kortere på vei enn du tror? Hvis du er 3 dager kortere så stemmer det litt bedre med tallet
![]()
Ta to hcg blodprøver med to dagers mellomrom hos fastlegen eller furst. Det er eneste måten å få svaret på. Krysser fingrene for degTestet svakt positivt onsdag 18 juni![]()

Kanskje du kan skylde på at du har lett hodepine den dagen? Og derfor heller vil drikke farris?Skal på tur med jobben i helgen. Vet at det blir en del alkohol. Skjønner ikke hvordan jeg skal unngå alkohol uten at alle forstår at jeg er gravid. Det er med overnatting, så jeg kan ikke skylde på at jeg skal kjøre![]()

Det var et bra forslag. Får se om det holder hele kveldenKanskje du kan skylde på at du har lett hodepine den dagen? Og derfor heller vil drikke farris?![]()

Du kan alltids si at du har startet på noen medisiner som ikke skal kombineres med alkoholSkal på tur med jobben i helgen. Vet at det blir en del alkohol. Skjønner ikke hvordan jeg skal unngå alkohol uten at alle forstår at jeg er gravid. Det er med overnatting, så jeg kan ikke skylde på at jeg skal kjøre
![]()
Det var også et smart forslagDu kan alltids si at du har startet på noen medisiner som ikke skal kombineres med alkohol![]()

Eller at du har gitt blod. Da kan jeg ikke drikke de kommende 3 dagene selv pga jeg får skikkelig vondt i hodetDet var et bra forslag. Får se om det holder hele kvelden![]()
Takk, det var også et bra forslagEller at du har gitt blod. Da kan jeg ikke drikke de kommende 3 dagene selv pga jeg får skikkelig vondt i hodet

Tenker det er en helt naturlig bekymring. Bekymrer meg ikke for det selv akkurat nå, men tenkte å ta NIPT i Danmark vi også etterhvert når vi kanÆsj, nå har jeg vært gravid lenge nok til at jeg har begynt å bekymre meg for at babyen ikke er frisk. Husker jeg bekymret meg for det med nr.2 også.
Det blir mye googling rundt NIPT og vurdering om vi skal ta det i Danmark for å sjekke mer enn i Norge. Jeg er 35 år så får NIPT i Norge.
Jeg merker at bekymringene primært handler om at vi har 2 barn fra før og jeg er redd for hvordan det ville gått utover de. Og det er jo mye som ikke kan sjekkes med NIPT og som kan komme senere så det er jo ingen garanti uansett hvor mye tester vi tar.
Blæh, måtte bare få det ut.
Det høres lurt ut å bare bestemme seg for det. Så trenger man ikke tenke så mye frem og tilbake. Også vet jeg at når de første ultralydene er unnagjort så senker jeg skuldrene litt.Tenker det er en helt naturlig bekymring. Bekymrer meg ikke for det selv akkurat nå, men tenkte å ta NIPT i Danmark vi også etterhvert når vi kanFøler det er noe beroligende med å ha bestemt seg for å gjøre det.
Jeg leste et sted at livmor kan utvikle seg i rykk og napp, og at det ikke er uvanlig at det stilner litt mellom 4 -6 uke.I går kjente jeg ikke noe stikk eller press i magen, og ikke i natt heller. Det gjorde meg veldig bekymret. Men graviditetstesten har ikke suket, så da må jeg bare tenke at det går bra![]()

Jeg også!! Nesten så jeg kvier meg til å gå på do, passer dårlig siden jeg tisser mer enn aldri nåEr så redd for blod på papiret hver gang jeg er på do.