Er det andre her som følger med på bbt?
Jeg har ligget på + 0,1-0,4 fra start. Igår gikk den ned til 0, og den er det fortsatt idag.
I følge google kan det være et dårlig tegn. Jeg har ikke hatt noe form for smerter i magen siste uken, og heller ikke hatt noe blødning.
Jeg skal følge med i et par dager til, urolig for mulig MA.. Når ville andre kontaktet lege?
Jeg har ligget på + 0,1-0,4 fra start. Igår gikk den ned til 0, og den er det fortsatt idag.
I følge google kan det være et dårlig tegn. Jeg har ikke hatt noe form for smerter i magen siste uken, og heller ikke hatt noe blødning.
Jeg skal følge med i et par dager til, urolig for mulig MA.. Når ville andre kontaktet lege?

Nei slutta å Tempe når jeg testet positivt, men mener å ha lest at det samme samme skjer med BBT som med HP, så tenker at du ikke skal legge så mye i det. Men, om du er redd hadde jeg heller tatt en UL i stede for blodprøve.
Håper det går bra med deg, er ikke noe godt å falle

I det ene øyeblikket er jeg roligheten selv og tenker at alt helt sikkert går fint og i neste tar bekymringene helt overhånd og jeg driver å sjekker ledige timer på privat ul. Nå har jeg hatt småblødning i 3 dager, og har i dag fått litt svie/kløe som minner om uvi. Tror jeg bør ta kontakt med lege i morgen for å høre om noe av det det bør sjekkes ut.