Det var første. Ganske glad for at det ikke ble oppdaget på OTUL uten forvarsel i hvertfall.Så trist å høre! Hadde du vært på ultralyd før, eller var dette første?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var første. Ganske glad for at det ikke ble oppdaget på OTUL uten forvarsel i hvertfall.Så trist å høre! Hadde du vært på ultralyd før, eller var dette første?
Åå. Jeg har tenkt så mye på deg. Dette var tristDet var dessverre BO her![]()
Det ble oppdaget en mulig «feil» på en fot med min første og innbiller meg at jeg ble sjekket en gang til. Men det er så lenge siden at jeg husker ikke helt. Ingen feil da han kom ut i hvert fall.Kanskje noen som har erfaring med å få videre oppfølging etter at noe "avvikende" er vist på tidlig ultralyd? (Tar ikke for gitt at noen ønsker å dele, det er jo veldig privat alt dette)
Beklager så mye. Jeg hadde BO sist. Derfor klarte jeg ikke slappe ordentlig av denne gangen før ultralyd. Det er noe skikkelig drit.Det var første. Ganske glad for at det ikke ble oppdaget på OTUL uten forvarsel i hvertfall.
Ojda. Jeg har også spist spinat. Men aner ikke om det var fra dette merket.Hei. Noen som har spist dette og er bekymret?
![]()
Mattilsynet: Trekker tilbake spinat
Elstøen Salatgartneri trekker tilbake spinat etter funn av plantevernmiddelrester, melder Mattilsynet.www.vg.no
Vi fikk akkurat melding fra Oda om at vi har fått en sånn pakke med spinat og den ble spist for 2 uker siden. Er gravid i 12+0 og ble bekymret for om hva dette har å si for fosteret. Står bare at det er farlig for barn (mitt barn på 2 spiste også, men har ikke virket syk). Veldig dårlig at det ikke står noe om hva man skal gjøre hvis man allerede har spist det, og hva det har å si for gravide.
Vi fikk også en sånn melding fra godt levert.. Er litt bekymret for baby i magen, men må vel bare krysse fingrene for at det går bra…Hei. Noen som har spist dette og er bekymret?
![]()
Elstøen Salatgartneri trekker tilbake spinat etter funn av plantevernmiddelrester, melder Mattilsynet.www.vg.no
Vi fikk akkurat melding fra Oda om at vi har fått en sånn pakke med spinat og den ble spist for 2 uker siden. Er gravid i 12+0 og ble bekymret for om hva dette har å si for fosteret. Står bare at det er farlig for barn (mitt barn på 2 spiste også, men har ikke virket syk). Veldig dårlig at det ikke står noe om hva man skal gjøre hvis man allerede har spist det, og hva det har å si for gravide.
Ja spiste en hel pose mini spinat over et par dager, kjøpt tidligere i uken og idag var det rød tilbaketrekk på jobben . Pleier ikke spise spinat men det var godt sammen med nudle cravingen min.Hei. Noen som har spist dette og er bekymret?
![]()
Har ingen tips, men tenker at det kan være lurt/ interessant å spørre hvorfor han har disse antagelsene. Kanskje dere kan gå gjennom de en og en og prøve å finne en metode for å takle det på?Vi fortalte nettopp bonusbarna at vi skulle få et tilskudd til i familien. Det kom ikke i så god gjord hos eldste på 11,5. han gikk igjennom alle følelsene men ble til slutt veldig lei seg og frustrert og begynte å katastrofetenke på forferdelig det kommer til å bli når den lille er her. Om hvor slitne vi foreldre kommer til å bli å hvor liten tid vi kommer til å ha til han. Noen som har opplevd noe lignende? Noen tips? Han får lov til å gå igjennom alle følelsene og jeg håper og tenker det blir bedre når han har fordøyd det litt og når han er klar for å prate om det vil vi snakke om hva vi kan gjøre for at det ikke blir så gale som han ser for seg.
det er mye bedre nå. I går ville han ikke akseptere det. Men nå kan vi snakke om det.Har ingen tips, men tenker at det kan være lurt/ interessant å spørre hvorfor han har disse antagelsene. Kanskje dere kan gå gjennom de en og en og prøve å finne en metode for å takle det på?
Så bra!! Lykke til med alt! Vi har en 10 årig nabo og han virker svært voksen og digger babyen vår på 16 mnd. lurte på om han kom til å spille fotball og såntdet er mye bedre nå. I går ville han ikke akseptere det. Men nå kan vi snakke om det.![]()
Vi hadde omtrent samme opplevelse med min sønn på 12 år, han ville ikke ha en lillebror eller lillesøster, han kunne ikke skjønne hvorfor vi ville det, det var nok kleint at vi hadde hatt sex, og han skulle hvertfall ikke ha noe med babyen å gjøre. Jeg fikk ikke natta klem en gang, så frustrert var han. Og dette er kanskje det mest omsorgsfulle og hjertevarme barnet mitt, så vi ble overraska. Men jeg tror rett og slett at det er alderen hans og at han ikke forstod. Jeg er i tillegg 40 så han synes nok at jeg er litt gammel. Dagen etterpå gikk det veldig mye bedre og nå er det nok fullt ut akseptert og vi kan snakke om det ved middagen uten at han blir sur. Han er nok fremdeles litt betenkt, men jeg er sikker på at han kommer til å smelte helt når babyen kommer ut.Vi fortalte nettopp bonusbarna at vi skulle få et tilskudd til i familien. Det kom ikke i så god gjord hos eldste på 11,5. han gikk igjennom alle følelsene men ble til slutt veldig lei seg og frustrert og begynte å katastrofetenke på forferdelig det kommer til å bli når den lille er her. Om hvor slitne vi foreldre kommer til å bli å hvor liten tid vi kommer til å ha til han. Noen som har opplevd noe lignende? Noen tips? Han får lov til å gå igjennom alle følelsene og jeg håper og tenker det blir bedre når han har fordøyd det litt og når han er klar for å prate om det vil vi snakke om hva vi kan gjøre for at det ikke blir så gale som han ser for seg.
Alt er virkelig skummelt akkurat nåSelv om jeg kjenner henne bevege seg litt hver dag, er jeg fremdeles livredd for å komme på OTUL om 3 dager også har hjertet hennes sluttet å slå. Skulle ønske jeg kunne spole frem tiden![]()
Husker jeg sendte mail til Nidar pga lakris. Her er svaret jeg fikk. Spørsmålet husker jeg ikke, men her er ihvertfall svaretHar spist 7-10 panda lakriskuler I dag og føler meg så skyldig... Leser at studier viser until 7 poeng lavere IQ hos barn hvis mødre hadde høyt inntak av lakris. Men studien ser ikke ut å ta høyde for kosthold generelt, om de som spiser mye lakris generelt har et dårlig kosthold og om barna igjennom oppveksten har dårligere kosthold. Så er litt irritert på meg selv for å ha spist lakris og fordi eg ikke vet hvor mye jeg kan stole på kvaliteten av forskningen.
Vanligvis prøver eg å begrense det til 1-3 lakriskuler som Jeg spiser hver annen Eller tredje dag.
Noen som har spurt lege ang det med lakris?
Takk! Lurer på og panda lakris pose er disse panda kulene? De er dyppet i 100% lakrispulverHusker jeg sendte mail til Nidar pga lakris. Her er svaret jeg fikk. Spørsmålet husker jeg ikke, men her er ihvertfall svaretVis vedlegget 456955
Jeg spurte jordmor spesifikt om lakris fordi eneste stedet jeg har hørt folk snakke om lakris er på forumet her. Hun sa det var null problem med lakris så lenge man ikke strevde med høyt blodtrykk. Lege og gynekolog sa heller ingenting om lakris.Har spist 7-10 panda lakriskuler I dag og føler meg så skyldig... Leser at studier viser until 7 poeng lavere IQ hos barn hvis mødre hadde høyt inntak av lakris. Men studien ser ikke ut å ta høyde for kosthold generelt, om de som spiser mye lakris generelt har et dårlig kosthold og om barna igjennom oppveksten har dårligere kosthold. Så er litt irritert på meg selv for å ha spist lakris og fordi eg ikke vet hvor mye jeg kan stole på kvaliteten av forskningen.
Vanligvis prøver eg å begrense det til 1-3 lakriskuler som Jeg spiser hver annen Eller tredje dag.
Noen som har spurt lege ang det med lakris?