Bekymringstråden

EnDrøm25

2020 ♡ 2021
Novemberbarna 2021
Pumpkin Bumps 2025
Har du en bekymring?

Graviditeten byr på mange utfordringer, bekymringer og stressende situasjoner. Del den med andre for støtte og heiarop :Heartred

Er bare så bekymret for at noe skal gå galt. Livredd for å miste når jeg endelig har blitt gravid. Er en person som tenker mye fra før (alt for mye :dead:), så tiden går veldig sakte. Håper bare alt går bra :Heartpink

Er bare så bekymret for at noe skal gå galt. Livredd for å miste når jeg endelig har blitt gravid. Er en person som tenker mye fra før (alt for mye :dead:), så tiden går veldig sakte. Håper bare alt går bra :Heartpink
Føler med deg :Heartred
Mistet 3 ganger før vi fikk førstemann, og én gang til april i fjor. Er engstelig hver eneste dag, men håper og ber om at det går bra.

Skal du på ultralyd før TOUL?

Dette var akuratt som å lese om meg selv! Synes denne ventetiden er forferdelig! Vertfall de første ukene!

Føler med deg :Heartred
Mistet 3 ganger før vi fikk førstemann, og én gang til april i fjor. Er engstelig hver eneste dag, men håper og ber om at det går bra.

Skal du på ultralyd før TOUL?
Ja, 14. Februar. Uke 7. Litt sent syntes jeg, men var vel da de hadde time. Har også ikke lyst til å dra før man helt sikkert skal se hjertelyd, pga da slipper jeg usikkerhet og får litt mer klart svar. Vet ikke når det er da.
Men det er tre uker til 14. februar, føles alt for lenge :sorry:

Jeg er også bekymret for at det går galt, slik som sist. Syns heller ikke testene mine blir noe sterkere. Skal ta blodprøve nr 2 idag, håper det er god stigning for torsdag.
Jeg tok blodprøve på tirsdag, og ny igår. Venter på svar. Sjekker sikker nettsiden hvert kvarter…

Jeg tok blodprøve på tirsdag, og ny igår. Venter på svar. Sjekker sikker nettsiden hvert kvarter…
Hehe, det skjønner jeg! :) jeg har tenkt å spørre om det er mulig å få svar med en gang siden jeg skal på sykehuset, men er forberedt på å vente til mandag. Tror jeg kommer til å slutte å teste selv kanskje, for de strekene stresser meg veldig. Iallfall hvis det er god stigning på blodprøvene.

Føler vi alle er i samme båt. :Heartpink Merker også når jeg er på TikTok og andre sosiale medier så kommer det bare opp videoer der det går galt, gjør at jeg bekymrer meg enda mer. Skal prøve å fokusere på andre ting, selv om det er veldig vanskelig.
Skal ta ny blodprøve på mandag. Etter at jeg har «dye-stealer» så tror jeg jeg skal slutte å teste. Prøve å ikke teste hver dag hverfall.

Vil bare spole tiden frem til 12+0:arghh:

Tenker dere å ta NIPT?

Føler vi alle er i samme båt. :Heartpink Merker også når jeg er på TikTok og andre sosiale medier så kommer det bare opp videoer der det går galt, gjør at jeg bekymrer meg enda mer. Skal prøve å fokusere på andre ting, selv om det er veldig vanskelig.
Skal ta ny blodprøve på mandag. Etter at jeg har «dye-stealer» så tror jeg jeg skal slutte å teste. Prøve å ikke teste hver dag hverfall.

Tenker dere å ta NIPT?
Åh, det er så typisk at det kommer sånne videoer når man absolutt ikke vil se dem :banghead: Hadde vært fint å kunne spole seg frem, syns tiden går såå sakte. Tenkte jeg skulle begynne å spille sims igjen eller noe, bare for å få tiden til å gå :smiley-bounce022 Jeg kommer ikke til å ta nipt. Har du tenkt på det?

Åh, det er så typisk at det kommer sånne videoer når man absolutt ikke vil se dem :banghead: Hadde vært fint å kunne spole seg frem, syns tiden går såå sakte. Tenkte jeg skulle begynne å spille sims igjen eller noe, bare for å få tiden til å gå :smiley-bounce022 Jeg kommer ikke til å ta nipt. Har du tenkt på det?
Haha skulle faktisk skrive Sims selv Tror jeg skal fokusere på det og fargelegging eller noe. Mindre TikTok hvertfall.
Ja, vi kommer til å ta det. Er rett under 35 da jeg føder, så da må vi betale selv. Vurderer å ta det i Sverige.

Tenker dere å ta NIPT?
Jeg skal ta via ultralydklinikken DK! Da kan man få sånn blodprøve kit sendt hjem i posten, så blir det hentet og sendt til USA.

Tenker dere å ta NIPT?
Skal ta NIPT ja. Gjorde det med de to første, på Ultralydklinikken i København. De tester jo for nesten nada i Norge, også koster det allikevel mye mer.

Tenker dere å ta NIPT?
Har ikke tatt NIPT med de andre, tror ikke jeg skal det nå heller. :happy:

Back
Topp