Solsikke96
Flørter med forumet
Litt redd for kjemisk siden jeg har testet positivt så tidlig
Rart hvor myyyye senere tiden går idet man får den positive testen..
Rart hvor myyyye senere tiden går idet man får den positive testen..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvor myyyye senere tiden går idet man får den positive testen..Er vel ikke større sjanse for kjemisk om man tester positivt tidlig?Litt redd for kjemisk siden jeg har testet positivt så tidligRart hvor myyyye senere tiden går idet man får den positive testen..

Tenker bare siden jeg enda ikke har nådd IKM, så er det fortsatt mye som kan skjeEr vel ikke større sjanse for kjemisk om man tester positivt tidlig?Hvor tidlig fikk du positiv?
Og ja, tiden går syyykt sakte![]()
Jeg testet positivt første dag 10dpo.Sånn ja skjønner.. men synes iallfall testene dine ser fine ut så langtTenker bare siden jeg enda ikke har nådd IKM, så er det fortsatt mye som kan skjeJeg testet positivt første dag 10dpo.

Er også redd for det. Dette er min første graviditet, så har ingen erfaringer fra før.. skulle ønske tiden gikk fortere. Er så lite som tilsynelatende skjer må i begynnelsen. Ingen ultralyd, ingen mage, ingen fortelling til andre, embryoet ser ikke ut som noe gjenkjennbartLitt redd for kjemisk siden jeg har testet positivt så tidligRart hvor myyyye senere tiden går idet man får den positive testen..
Ikke sant… Jeg har jo dessverre kun dårlige utfall av mine to tidligere graviditeter, så kjenner jeg sliter med å ta det med ro, selv om jeg vet det er det beste å gjøreEr også redd for det. Dette er min første graviditet, så har ingen erfaringer fra før.. skulle ønske tiden gikk fortere. Er så lite som tilsynelatende skjer må i begynnelsen. Ingen ultralyd, ingen mage, ingen fortelling til andre, embryoet ser ikke ut som noe gjenkjennbart
Tenker nok jeg bestiller en ultralyd i uke 7, om jeg kommer så langt, denne gangen også. Selv om det bare var en falsk trygghet sist.
Ja, veldig lite som skjer! Og man vil liksom bare gjerne «igang» på ordentligEr også redd for det. Dette er min første graviditet, så har ingen erfaringer fra før.. skulle ønske tiden gikk fortere. Er så lite som tilsynelatende skjer må i begynnelsen. Ingen ultralyd, ingen mage, ingen fortelling til andre, embryoet ser ikke ut som noe gjenkjennbart
Jeg har også opplevd at de nærmeste var gode å ha da jeg opplevde MA, så har fortalt dem det nå ogsåIkke sant… Jeg har jo dessverre kun dårlige utfall av mine to tidligere graviditeter, så kjenner jeg sliter med å ta det med ro, selv om jeg vet det er det beste å gjøreTenker nok jeg bestiller en ultralyd i uke 7, om jeg kommer så langt, denne gangen også. Selv om det bare var en falsk trygghet sist.
Jeg har faktisk fortalt det til min nærmeste venninne og mine to søsken. Fortalte med én gang til dem sist også, og de var gode å ha når det ikke gikk bra også![]()

Håper alt går smoothly denne gangen!Ikke sant… Jeg har jo dessverre kun dårlige utfall av mine to tidligere graviditeter, så kjenner jeg sliter med å ta det med ro, selv om jeg vet det er det beste å gjøreTenker nok jeg bestiller en ultralyd i uke 7, om jeg kommer så langt, denne gangen også. Selv om det bare var en falsk trygghet sist.
Jeg har faktisk fortalt det til min nærmeste venninne og mine to søsken. Fortalte med én gang til dem sist også, og de var gode å ha når det ikke gikk bra også![]()
bra du har venninna og dine søsken!Håper alt går som det skal denne gangen!Jeg har også opplevd at de nærmeste var gode å ha da jeg opplevde MA, så har fortalt dem det nå også![]()

Jaa! Føler meg utålmodigJa, veldig lite som skjer! Og man vil liksom bare gjerne «igang» på ordentlig