Bekymringstråd

Jeg er litt bekymret og usikker på om det er hodet mitt som spiller meg et puss eller om det er berettiget. Jeg var på TUL for to uker siden og ble målt til 8+0, hadde selv beregnet meg til 7+5. Fikk ny TUL i dag og ble målt til 9+4 (legen sa ikke det, jeg så det da han målte) (og trudde jo da at jeg skulle være 10+0). Jeg gråt gjennom hele undersøkelsen og fikk beskjed om å prøve å ligge i ro, så det kan jo så klart ha hatt en innvirkning.
Legen sa alt så normalt ut. Det ble ikke målt noe hjertefrekvens, og undersøkelsen var over på null komma niks. Han sa at fosteret målte normalt ut i fra forrige UL.
Jeg vet ikke jeg, jeg dro ikke derifra med beroliget sjel, til tross for at han sa alt så good ut, og vi så hjertet og bevegelse.

Jeg har fire aborter bak meg, ingen barn.
Hvis det er til noen trøst, så ble jeg i mitt forrige svangerskap satt frem 1 hel uke mellom TUL og OUL. Det var kun 4 uker mellom de ultralydene, og på første var termin 1.mai og på andre var den plutselig 7.mai.. det var ingenting galt, hun kom uansett tidlig og er en super frisk og ekstremt energisk jente i dag :Heartred

Jeg er veldig bekymret for hadde samleie i dag og da jeg var på do og tørket meg var det en del blod på papiret

Prøver å si til meg selv at det er fordi jeg går på blodfortynnende, men er så redd for at jeg mister babyen i magen
Kan jo være en rift? Vi som går på blodfortynnende vil jo kanskje blø enda mer ved en potensiell rift. Kjønnet bekymringen din svært godt, blod er skummet uansett! Skal du sjekke det?

Jeg er veldig bekymret for hadde samleie i dag og da jeg var på do og tørket meg var det en del blod på papiret

Prøver å si til meg selv at det er fordi jeg går på blodfortynnende, men er så redd for at jeg mister babyen i magen
Enig med Lovelie. Når man går på blodfortynnende tar det lengre tid før blødningen stopper, ergo virker det mye verre enn det egentlig er :Heartred Håper det er helt uskyldig :Heartred

Sniker fra august! Huff, skjønner veldig godt at det er skummelt. Opplevd akkurat det samme. Går også på blodfortynnende. Får blødning både etter samleie og bæring/belastning og dro og sjekket. Alt var bra med baby men mest sannsynlig ligger min morkake litt langt ned mot livmorhalsåpningen og det er derfor for livmorhalsen var ikke lettblødende når hun sjekket. Det kan være at en av tingene er årsaken for deg. Jeg trengte å bli undersøkt for å roe meg ned etter at det skjedde for andre gang men fikk ikke noe gehør på sykehuset så måtte gå privat. Mest sannsynlig er det ikke farlig det du opplever men man blir jo så nervøs av blødning :Heartpink Sender masse omtanke din vei :Heartpink

Ringte til legen i dag, men fikk bare beskjed om at uansett hva det var så kunne ikke de gjøre noe
Ugh, dette gjør meg frustrert av å høre. Når en går på blodfortynnende øker jo det risikoen for å blø MYE dersom ting skulle gå galt.

Har du blødd noe mer?

Back
Topp