Bekymringstråd

I dag våkna jeg med en dårlig følelse. Følte meg helt flat og i bedre form. Grått flere ganger i dag fordi jeg har traumer når det kommer til å kjenne på slike ting. De tre graviditetene før denne har jeg visst hver gang at noe var galt. Så nå er jeg skråsikker på at vi kommer til å få beskjed om at det ikke er hjerteslag lengre på ultralyd i morgen :sad010
Jeg har og hatt dårlig følelse alle mine 5 svangerskap, hvor av 4 av disse har endt i abort i en eller annen form. Denne gangen fikk jeg oppleve å se hjertelyd på ultralyd i uke 8+0. Det kan også være en helt vanlig følelse du har lært å kjenne. Krysser fingre :Heartbigred

Jeg har og hatt dårlig følelse alle mine 5 svangerskap, hvor av 4 av disse har endt i abort i en eller annen form. Denne gangen fikk jeg oppleve å se hjertelyd på ultralyd i uke 8+0. Det kan også være en helt vanlig følelse du har lært å kjenne. Krysser fingre :Heartbigred
Tusen takk for gode ord :Heartpink Så er jeg utrolig lei meg for at du også har måttet oppleve dette, god klem :Heartpink

Ja nettopp! Gir jo mening med keisersnitt.. kan jo hende livmor/morkaka kan bli litt forvirret av at det liksom er mer der inne(?). Godt du eventuelt er litt forberedt på det da!

Nei, så begynner å bli litt sånn «ehhh hallo!?» men dersom jeg ikke får noe innkalling denne uken så ringer jeg.

Lurt. Er litt gira på å gjøre det samme, samtidig så bor vi ikke sånn alt for langt unna Sverige så kunne jo også tatt en tur dit. Samme her, tipper vi er født i samme år, jf nicket ditt - jeg er også født i 95 så får ikke nipt sånn helt uten videre:shifty:
Du kan dobbeltsjekke inne på Helsenorge på journalen din om det har blitt sendt en henvisning til sykehuset da?

Da er det billigere for deg å bestille time der og bare ta en tur til Sverige :) Koster jo typ 6000 kroner vs 8600 hvis man bestiller fra Danmark. Det er bare for oss i Bergen så vil det koste å kjøre over fjellet til Sverige, så da kan vi like greit bare bestille fra Danmark :smiley-ashamed004

Back
Topp