Bekymringstråd

Hørte på podcasten til babyverden uke for uke idag. Jeg er i uke 8 nå, så da var det jo uke 8 de snakket om. Jordmor sa at uke 8 var spesielt utsatt for SA. Sikkert siden morkaken begynner å ta helt over for plommesekken. Kjente den stakk litt i magen :( blir ekstra spennende på ultralyd timen på torsdag :smiley-angelic001
Men i gjengjeld, klarer du deg igjennom uke 8 så er sannsynligheten veldig mye høyere for at alt skal gå bra :) Men da burde du ta UL nærmere uke 9 for å vite det da. Kommer helt an på når morkaken tar over hos deg. Men du er der snart!!

I dag våknet jeg uten kvalme. Tenkte det var greit nok, men i 12 tiden tok jeg en graviditetstest bare pga det er et slags instinkt. Men så var teststreken litt svakere enn kontrollinjen!!! Det var veldig konsentrert urin også. Tenkte bare at da må fader meg hcg ha sunket helt utrooolig mye. Har jo gått rundt med kvalme de siste dagene :wtf: Tok en til I 5 tiden, og samme med den :sorry: Men så tok jeg denne nå i mindre konsentrert urin, så må jo ha vært falsk alarm. Må slutte å teste altså :smiley-ashamed004

20260120_203456.jpg

I dag våknet jeg uten kvalme. Tenkte det var greit nok, men i 12 tiden tok jeg en graviditetstest bare pga det er et slags instinkt. Men så var teststreken litt svakere enn kontrollinjen!!! Det var veldig konsentrert urin også. Tenkte bare at da må fader meg hcg ha sunket helt utrooolig mye. Har jo gått rundt med kvalme de siste dagene :wtf: Tok en til I 5 tiden, og samme med den :sorry: Men så tok jeg denne nå i mindre konsentrert urin, så må jo ha vært falsk alarm. Må slutte å teste altså :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 477866
Hook effekten? *sniker*:angelic:

Vis vedlegget 477866
Ååå, ja, du må slutte å teste :Heartpink men så bra at den ble sterkere igjen :love7

Men i gjengjeld, klarer du deg igjennom uke 8 så er sannsynligheten veldig mye høyere for at alt skal gå bra :) Men da burde du ta UL nærmere uke 9 for å vite det da. Kommer helt an på når morkaken tar over hos deg. Men du er der snart!!
Ja, vi skal jo ha ultralyd nå på torsdag, så da er jeg 8+4, så håper det er sent nok :smiley-angelic001 :Heartpink

Skal på UL nr 1 neste uke, den gleder jeg meg til og tror den vil være positiv :happy: Men kjenner jeg gruer meg litt til UL nr 2. Var UL nr 2 i uke 8 som viste MA sist.. Går også å kjenner på om kvalmen holder seg like intens for å følge med at det ikke går feil vei :facepalm:

Back
Topp