Jeg fikk også litt rødt blod nå når jeg skulle tørke meg...Flott… der var det blod i trusen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også litt rødt blod nå når jeg skulle tørke meg...Flott… der var det blod i trusen![]()
Håper det ikke kommer noe merSå ikke ut som det var klumpete, men er runst den tida jeg mista sist også. Bare at forrige gang blødde jeg støtt og stadig

Er så vanskelig å få hjelp på kort tid fra det offetnlige, vurderer å ringe privat gyn for å høre om de kan ta i dag evt. Føler jeg har litt mensmurrende smerter men det er såpass svakt at jeg vet ikke om drt er de bånda som strekker seg. Føler litt det kanskje er mer på en side nederst også. Fastlegen min var fast bestemt på at om det var utenfor livmor ville jeg merka det til nå.. skal sies at det kom blødning etter jeg gjorde nummer 2, er relativt forstoppet fortiden.Håper det ikke kommer noe mer![]()
Men var blodet fra bak eller foran?Er så vanskelig å få hjelp på kort tid fra det offetnlige, vurderer å ringe privat gyn for å høre om de kan ta i dag evt. Føler jeg har litt mensmurrende smerter men det er såpass svakt at jeg vet ikke om drt er de bånda som strekker seg. Føler litt det kanskje er mer på en side nederst også. Fastlegen min var fast bestemt på at om det var utenfor livmor ville jeg merka det til nå.. skal sies at det kom blødning etter jeg gjorde nummer 2, er relativt forstoppet fortiden.
Litt vanskeligere når det kommer til hemoroider innvendig siden en del av de salvene ikke kan brukes før fra 2. Trimester.Er det kun den ene gangen du har tørket blod?Er så vanskelig å få hjelp på kort tid fra det offetnlige, vurderer å ringe privat gyn for å høre om de kan ta i dag evt. Føler jeg har litt mensmurrende smerter men det er såpass svakt at jeg vet ikke om drt er de bånda som strekker seg. Føler litt det kanskje er mer på en side nederst også. Fastlegen min var fast bestemt på at om det var utenfor livmor ville jeg merka det til nå.. skal sies at det kom blødning etter jeg gjorde nummer 2, er relativt forstoppet fortiden.
Ja eneste gangen det har kommet blod, har heller ikke kommet noe mer. Gått 3 timer nå.Er det kun den ene gangen du har tørket blod?
Blodet var foran. Men i og med at det skjedde rett etter jeg hadde pressa ut så kan man jo begynne å lure. Har ringt privat nå, hun skulle høre om jeg kunne komme inn til en time i dag eller i morgen. Dyrt men slitsomts å være nervøsMen var blodet fra bak eller foran?
Anbefaler laktulose for forstoppelse. Tar sånn 6 timer fra du tar det til det har noen virkning. Tar 15 ml morgen og 15 ml kveld. Jeg er fortsatt hard i magen, men nå kommer det seg ut. Hvis du har riftet deg i endetarmsåpningen kan du kjøpe en sinksalve å smøre påLitt vanskeligere når det kommer til hemoroider innvendig siden en del av de salvene ikke kan brukes før fra 2. Trimester.
Har du fått noe mer blod? Eller har det stoppet oppFlott… der var det blod i trusen![]()
Håper at det bare var uskyldig daJa eneste gangen det har kommet blod, har heller ikke kommet noe mer. Gått 3 timer nå.

Lykke til med timen.Blodet var foran. Men i og med at det skjedde rett etter jeg hadde pressa ut så kan man jo begynne å lure. Har ringt privat nå, hun skulle høre om jeg kunne komme inn til en time i dag eller i morgen. Dyrt men slitsomts å være nervøs
Synes det så ganske uskyldig ut på bildet du la ut men jeg forstår nervøsiteten selvsagtKvalmen er hvertfall ikke borte, føltes nesten ut som jeg måtte kastr opp nå. Håper det er positivt tegn. Vet ikke om det er vanlig for oss damer men tisser alltid litt før nr 2, så hadde allerede tørka meg engang. Så fikk jeg gjort nr 2 og skulle tørke meg engang til fikk jo helt sjokkLykke til med timen.Synes det så ganske uskyldig ut på bildet du la ut men jeg forstår nervøsiteten selvsagt
Mener at jeg har lest at det ikke er uvanlig å blød ved forstoppelse og at man presser ekstra. Ting er jo skjørt og lettblødelig nå.Blodet var foran. Men i og med at det skjedde rett etter jeg hadde pressa ut så kan man jo begynne å lure. Har ringt privat nå, hun skulle høre om jeg kunne komme inn til en time i dag eller i morgen. Dyrt men slitsomts å være nervøs
Høres veldig ut som at det har sammenheng med at du gjorde nr. 2Kvalmen er hvertfall ikke borte, føltes nesten ut som jeg måtte kastr opp nå. Håper det er positivt tegn. Vet ikke om det er vanlig for oss damer men tisser alltid litt før nr 2, så hadde allerede tørka meg engang. Så fikk jeg gjort nr 2 og skulle tørke meg engang til fikk jo helt sjokk

Når jeg opplever MA sist så begynte det med brunaktig utflod, som etterhvert gikk over til mer friskt blod og gradvis tok seg opp i mengde. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men dersom det vedvarer syns jeg absolutt du burde bestille en time privat til UL istedenfor å gå å lure..jeg krysser fingrene for at det er harmløs blødningJa eneste gangen det har kommet blod, har heller ikke kommet noe mer. Gått 3 timer nå.

Når jeg hadde ma som slutter rundt uke 8 hadde jeg også mer brunaktig utflod, følte det aldri stoppa da. Nå var det ferskt/rødtNår jeg opplever MA sist så begynte det med brunaktig utflod, som etterhvert gikk over til mer friskt blod og gradvis tok seg opp i mengde. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men dersom det vedvarer syns jeg absolutt du burde bestille en time privat til UL istedenfor å gå å lure..jeg krysser fingrene for at det er harmløs blødning![]()
Hørtes ut som flere har opplevd det (googla en del) orker bare ikke å bekymre meg får svar kl 12 i mrgJeg hadde liknende forrige fredag. Ett tørk med ferskt blod i utflod etter nr 2 som var litt vond å få ut… kom aldri noe mer og var ikke ledsaget av noe smerter. Jeg har ikke sjekket det opp noe videre, håper og tror det var et uskyldig sprukket blodkar. Likevel vet jeg jo ikke, og alt kan skje. Krysser fingrene for oss begge!
Dette så helt likt ut som mitt. Litt slimete, men jeg fant en del i trusen først. Kom mer når jeg presset for å gjøre nr 2.. men ikke vært noe på to dager nå, bare brunt innimellom. Håper det går fint for oss beggeJa eneste gangen det har kommet blod, har heller ikke kommet noe mer. Gått 3 timer nå.