Så leit å høreJeg begynte å blø litt rosa igår i uke 6/7. I dag er det mer rødt og ferskt, men fortsatt ikke mengder. Jeg har smerter i magen og ryggen. Så trolig er det en spontanabort. Jeg har aldri opplevd det før, så aner ikke hva jeg kan forvente. Er det noen som kan si noe om hvor hvor lenge slike blødninger varer og smertenivå? Har dere som har opplevd dette hatt noe fravær fra jobb?
Jeg har opplevd litt forskjellig. Tidligere i høst hadde jeg to aborter etter hverandre, den ene kjente jeg ingenting til og blødde mye i 8 dager. Den andre hadde jeg veldig vondt, å blødde i 2 dager. Og min første spontanabort før jeg fikk barn begynte jeg med skikkelig vondt i magen og ryggen på natt, men jeg ble fortalt at det var normalt - og når jeg våknet dagen etter og gikk på do så bare rant det masse blod.. husker ikke hvor lenge jeg blødde da. Men jeg har skjønt det som at det kan være veldig forskjellig fra person til person, og fra gang til gang
), også håpe på blodprøve hos legen på mandag! Tenk om jeg bare kunne holdt meg til den første testen som viste positiv