Man har vel alltids noe bekymringer i en graviditet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme for meg! Er mye mindre trøtt og sover bedre nåJeg blir bekymret hver gang jeg føler formen min plutselig er litt bedre. 7+3 i dag. Tenker med en gang at noe er galt om jeg er mindre sliten/ mindre kvalm. Men kan jo også være fordi jeg har roet veldig ned og at det hjelper på symptomene. Har jo egentlig følt at alt har føltes ganske likt som sist, men nå tror jeg kanskje det er noe bedre nå enn sist likevel..
Når jeg blir bekymret så leser jeg på svarene i denne tråden https://www.reddit.com/r/BabyBumps/comments/1j089pg/anyone_lose_their_pregnancy_symptoms_around_8/ Ser ut til at det er ganske vanlig å bli bedre igjen selv i første trimester fordi kroppen venner seg til hormonene 
Bor også i Oslo og føler med degJeg bor i Oslo og får ikke første svangerskapskontroll hos jordmor før uke 20(!). Må gå til en fastlege som er maks upersonlig. Dette er min første og trenger litt trygging av en jordmor. Jeg fyller 35 på termindato (vært på tidlig ultralyd privat) så skal ha krav på NIPT. Fastlege sier jordmor må be om NIPT. Catch 22…
Jeg bor i Oslo og får ikke første svangerskapskontroll hos jordmor før uke 20(!). Må gå til en fastlege som er maks upersonlig. Dette er min første og trenger litt trygging av en jordmor. Jeg fyller 35 på termindato (vært på tidlig ultralyd privat) så skal ha krav på NIPT. Fastlege sier jordmor må be om NIPT. Catch 22…
Nei, dette stemmer jo ikke! Jeg bor også i Oslo og var hos fastlegen på tirsdag, da jeg var 7+5. Hun sendte henvisning til tidlig ultralyd og NIPT mens jeg satt der. Jeg fikk for øvrig også beskjed om at hun selv ønsker å følge meg opp frem til uke 24, fordi hun vil ha alt av prøver etc. journalført på ett sted så hun kan sende over fullstendig dokumentasjon til sykehuset. Hun ville også ha meg inn på ekstra konsultasjoner, så jeg synes det bare var positivt at hun ville være så involvert. Men hvis legen din er litt fjern så skjønner jeg jo at du ikke opplever det sånn.Jeg bor i Oslo og får ikke første svangerskapskontroll hos jordmor før uke 20(!). Må gå til en fastlege som er maks upersonlig. Dette er min første og trenger litt trygging av en jordmor. Jeg fyller 35 på termindato (vært på tidlig ultralyd privat) så skal ha krav på NIPT. Fastlege sier jordmor må be om NIPT. Catch 22…

Oi, så rart! Hvilken bydel hører du til? Jeg skal ha første time hos jordmor når jeg er i uke 9, andregangsfødende. Men du har vel fått ultralyd på sykehuset i uke 12 og 18 hvis du har søkt fødeplass? Da kan du høre med de der om NIPT, det kan gjøres samtidig i uke 12.Jeg bor i Oslo og får ikke første svangerskapskontroll hos jordmor før uke 20(!). Må gå til en fastlege som er maks upersonlig. Dette er min første og trenger litt trygging av en jordmor. Jeg fyller 35 på termindato (vært på tidlig ultralyd privat) så skal ha krav på NIPT. Fastlege sier jordmor må be om NIPT. Catch 22…