Bekymringstråd

Ååå ja det er nervepirrende og vente!!! :( jeg var så dum nå å tok enda en test i kveld og den var svakere enn i går. Men var jo bare sånn 2 timer siden sist og med en annen test. Jeg er håpløs :p men nå begynner jo grublingen. Får bare legge meg og prøve igjen i morgen :p
Jeg sluttet å ta på kvelden for de ble alltid lysere og livet gikk i dass:hungover: anbefaler (ja vet det er gøy å tisse på pinne) å bare ta test tidlig formiddag når urin enda er konsentrert. Godt råd, lett å følge, nopr :hilarious:

Så godt å høre du heller ikke finner noe veldig skremmende med å google! Kjente du at det var exu før du ble operert? Eller kom det helt overraskende på?
Jeg begynte å spotte, så fikk jeg veldig vondt på venstre side og tok kontakt med legevakt. Da jeg var 5+0. En uke etter var det operert ut. Så jeg var heldig med at det var kort prosess.

Ja, veldig.. :nailbiting:
Ååh, jeg forstår at du blir bekymret! Men det er så mye som kan spille inn på hvor sterke testene blir.. jeg tok to babyplan tester en dag som ble helt forskjellige på samme urin! Selv om det var fra samme pakke.. testing er veldig gøy, men også en stor faktor til unødig bekymring tror jeg:angelic: men det er jo umulig å la være:Heartred
Hehe ja jeg vet!! :p dette blir siste barn så :p ❤️❤️

Jeg sluttet å ta på kvelden for de ble alltid lysere og livet gikk i dass:hungover: anbefaler (ja vet det er gøy å tisse på pinne) å bare ta test tidlig formiddag når urin enda er konsentrert. Godt råd, lett å følge, nopr :hilarious:
Huff, kke gøy når livet går i daas!! Ja det er best og teste litt tidligere på dagen og ja det er nesten umulig og la vær :p selv om man vet at resultatet gjerne ikke er som en ønsker! Haha

Jeg begynte å spotte, så fikk jeg veldig vondt på venstre side og tok kontakt med legevakt. Da jeg var 5+0. En uke etter var det operert ut. Så jeg var heldig med at det var kort prosess.
Okei, godt det ikke tok lang tid! Men fortsatt en veldig lei situasjon å havne i..

Kjenner jeg er SÅ bekymret denne gangen. Etter å ha mistet I kjemisk og sa , så får jeg ikke ro. Bekymrer meg for å ha for lite symptomer. Ingen kvalme. Ja, skulle ønske jeg var kvalm så jeg kunne følt meg litt gravid. (Beklager til dere som faktisk sliter med kvalme, jeg vet det ikke er bare bare! ) Nå har jeg bare litt ømme bryster.. Av og til litt menssmerter i mage og rygg og da blir jeg hvertfall bekymret.. Det blir litt altoppslukende den bekymringen. Vil bare komme meg trygt gjennom disse ukene. Er helt vilt hvor tregt tiden går, mens jeg bare må avvente å se om det går denne gangen eller ikke
Trenger å blåse ut litt denne uroen
Jeg kjenner også på uro nå i dag fordi jeg er på samme dag i graviditeten jeg mista i september. Sjekker papiret me den gang og er bekymret for at det skal skje igjen.

Men jeg prøver å si til meg selv at jeg har så sterke tester nå som jeg ikke hadde sist og jeg har flere symptomer på graviditet allerede…

Er slitsomt med denne uroen altså :( Tror så lenge jeg kommer meg gjennom i dag og i morgen så kan jeg puste litt mer- selvom jeg vet jo at jeg kan miste senere også men. Ser frem til tidlig ultralyd om 3 uker. Da er jeg i uke 9

Nå fikk jeg faktisk bittelitt rosa på papiret i dag tidlig. Men jeg var også på trening før og da er det visst mer sannsynlig at man blør litt. Blir likevel litt ekstra bekymret.

Jeg kjenner også på uro nå i dag fordi jeg er på samme dag i graviditeten jeg mista i september. Sjekker papiret me den gang og er bekymret for at det skal skje igjen.

Men jeg prøver å si til meg selv at jeg har så sterke tester nå som jeg ikke hadde sist og jeg har flere symptomer på graviditet allerede…

Er slitsomt med denne uroen altså :( Tror så lenge jeg kommer meg gjennom i dag og i morgen så kan jeg puste litt mer- selvom jeg vet jo at jeg kan miste senere også men. Ser frem til tidlig ultralyd om 3 uker. Da er jeg i uke 9
Å, ja det er ekstra tøft i tiden man før eller på tiden man mistet. Det der med å sjekke papiret gjør jeg hele tiden og. Du har hvertfall en stor trøst i at du nå er kommet dit og har så mange symptomer ❤️

Skulle ønske jeg og hadde flere symptomer
Også er det enda tre uker frem i tid til jeg kommer til uken mistet ene gangen

Å, ja det er ekstra tøft i tiden man før eller på tiden man mistet. Det der med å sjekke papiret gjør jeg hele tiden og. Du har hvertfall en stor trøst i at du nå er kommet dit og har så mange symptomer ❤️

Skulle ønske jeg og hadde flere symptomer
Også er det enda tre uker frem i tid til jeg kommer til uken mistet ene gangen
Uff ventetiden frem til «dagen» er fæl…
Jeg håper og krysser alt for at vi får en terminspire :Heartpink Vi må prøve å ta vare på oss selv disse første månedene

Ble litt bekymret når brystvortene ikke var like ømme og mindre kvalm, men nå har begge slått til igjen for fullt

Jeg hadde egentlig sluttet å teste fordi blodprøven var bra. Men ville se 3+ på clearblue, men kom bare opp 2-3 uker. Skal sies at det ble tatt på ettermiddagen på litt utvannet tiss :arghh: 5+6 i dag

Jeg hadde egentlig sluttet å teste fordi blodprøven var bra. Men ville se 3+ på clearblue, men kom bare opp 2-3 uker. Skal sies at det ble tatt på ettermiddagen på litt utvannet tiss :arghh: 5+6 i dag
Er du helt sikker på at du er 5+6?

Vi ble gravide gjennom IVF så er ganske sikker :happy:
Ok! Men man kan ikke stole hundre prosent på ukesindikatoren - folk har forskjellig mengde hcg, stigningen som er viktigst. Så en tabell en eller annen plass og det er veldig sprikende tall på hvor mye eller hvor lite hcg folk har, hvor svangerskapet har endt med levendefødte barn så selvom det er vanskelig - prøv å ikke heng deg for mye opp i den ukesindikatoren ❤️

Dere som har mulighet til å ta en privat TUL for å sjekke liv er så heldige. Her hvor jeg bor finnes det ikke noen slik mulighet, dessverre. Det føles helt ulidelig lenge å vente til uke 12 før man vet om det er baby der inne. I de to forrige svangerskapene har det tilfeldigvis klaffet med en jobbtur til Oslo, så har fått tatt i uke 8 da.

Dere som har mulighet til å ta en privat TUL for å sjekke liv er så heldige. Her hvor jeg bor finnes det ikke noen slik mulighet, dessverre. Det føles helt ulidelig lenge å vente til uke 12 før man vet om det er baby der inne. I de to forrige svangerskapene har det tilfeldigvis klaffet med en jobbtur til Oslo, så har fått tatt i uke 8 da.
Er det sant? Finnes det ingen gynekolog eller privat jordmortjeneste eller noe der du bor???

Nei, ingenting. Da må jeg i så fall ta to dager fri fra jobb, og reise med fly. Blir i så fall en dyr TUL :laughing002
Ja - er jo igrunnen dyrt i utgangspunktet men har jordmor eller lege ultralyd apparat? Her har både jordmor og lege ultralydapparat (ikke kjempebra, men helt ok)

Back
Topp