Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilBegynner å bli så nervøs for ultralydtimen. Går jeg i mine siste timer som lykkelig gravid eller hvordan blir livet etter kl 13.45![]()
TakkLykke til![]()

Lykke til!Begynner å bli så nervøs for ultralydtimen. Går jeg i mine siste timer som lykkelig gravid eller hvordan blir livet etter kl 13.45![]()
TakkLykke til!![]()

Jeg hadde MA/BO i oktober der jeg hadde mye symptomer. Jeg har aldri vært kvalm, men får migrene i stedet i mine svangerskap. Jeg var delvis sykemeldt fordi det var så illeEr der noen som har hatt MA, der symptomene (kvalme, sliten etc.) fortsatte selve etter at fosteret døde/sluttet å vokse? Hadde MA i uke 9 for mange år siden, men da oppsøkte jeg lege pga. at symptomene nesten forsvant + pittelitt rosa blod (sluttet å vokse i uke 7). Lurer altså på om MA er mulig når man brekker seg/spyr daglig![]()
Men sannsynligheten er jo størst for at det går bra, og stort sett er mye symptomer et godt tegn 
Ja, jeg kastet opp i flere uker... Virket som at kroppen ikke forstod det og jeg hadde også veldig høy HCG.Er der noen som har hatt MA, der symptomene (kvalme, sliten etc.) fortsatte selve etter at fosteret døde/sluttet å vokse? Hadde MA i uke 9 for mange år siden, men da oppsøkte jeg lege pga. at symptomene nesten forsvant + pittelitt rosa blod (sluttet å vokse i uke 7). Lurer altså på om MA er mulig når man brekker seg/spyr daglig![]()
Jeg ser på det som bare positivt på at det skjer noe inni derIdag har jeg mye mensmurringer… håper det bare er livmor som utvider seg, for det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk.. har til og med satt på meg et bind idag tilfelle. Måtte denne følelsen bare være positiv![]()

Håper det er positive tegn på oss begge, til tross for ulike tegnJeg ser på det som bare positivt på at det skjer noe inni der
Jeg sitter her og er bekymret for mangelen på murringer i alle fall![]()

Jeg er ikke uenig, prøver å unngå å fortelle for mye av min egen historie i frykt for at det skal trigge noe hos andre. Selv om jeg har lyst til å skrike den ut til alle da den er en stor del av meg, mine tanker og bekymringer. Samtidig så er dette forumet et sted hvor folk kan lufte tankene og bekymringene sine. Og det må være greit. Det å få ut bekymringer og få støtte fra andre er verdifullt i en sårbar tid. Og på dette forumet synes jeg folk er enormt gode på å støtte hverandre. Det å ikke føle seg alene om tanker og bekymringer er veldig verdifullt for mange. Og så håper jeg at dem som blir trigget klarer å bla videre om det er ting de ikke ønsker å lese.Innlegg om MA og SA (som ikke har skjedd), kan skremme skiten av folk. Just saying![]()
masse lykke til, dette går bra!Begynner å bli så nervøs for ultralydtimen. Går jeg i mine siste timer som lykkelig gravid eller hvordan blir livet etter kl 13.45![]()
Helt normalt, livmora utvider seg for å skape mer rom for en voksende liten fisk. Mine symptomer har minnet veldig om PMS ogsåIdag har jeg mye mensmurringer… håper det bare er livmor som utvider seg, for det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk.. har til og med satt på meg et bind idag tilfelle. Måtte denne følelsen bare være positiv![]()
Skal ærlig si at jeg har fått litt skrekk av praten rundt MA/SA/BO, men samtidig er det en del av pakka for (dessverre) veldig mange. Og risikoen er der jo. Ellers samme mening som MammaMaya under her ift å lufte tanker:Innlegg om MA og SA (som ikke har skjedd), kan skremme skiten av folk. Just saying![]()
Jeg er ikke uenig, prøver å unngå å fortelle for mye av min egen historie i frykt for at det skal trigge noe hos andre. Selv om jeg har lyst til å skrike den ut til alle da den er en stor del av meg, mine tanker og bekymringer. Samtidig så er dette forumet et sted hvor folk kan lufte tankene og bekymringene sine. Og det må være greit. Det å få ut bekymringer og få støtte fra andre er verdifullt i en sårbar tid. Og på dette forumet synes jeg folk er enormt gode på å støtte hverandre. Det å ikke føle seg alene om tanker og bekymringer er veldig verdifullt for mange. Og så håper jeg at dem som blir trigget klarer å bla videre om det er ting de ikke ønsker å lese.
Hårfin balanseJeg er ikke uenig, prøver å unngå å fortelle for mye av min egen historie i frykt for at det skal trigge noe hos andre. Selv om jeg har lyst til å skrike den ut til alle da den er en stor del av meg, mine tanker og bekymringer. Samtidig så er dette forumet et sted hvor folk kan lufte tankene og bekymringene sine. Og det må være greit. Det å få ut bekymringer og få støtte fra andre er verdifullt i en sårbar tid. Og på dette forumet synes jeg folk er enormt gode på å støtte hverandre. Det å ikke føle seg alene om tanker og bekymringer er veldig verdifullt for mange. Og så håper jeg at dem som blir trigget klarer å bla videre om det er ting de ikke ønsker å lese.
Den balansen må man jobbe litt selv for å oppnå også, jeg ser ingenting her som er sensurmateriale, så folk har jo åpenbart forskjellige preferanser på dette. Tenker man bør styre unna «bekymringstråden» om man ikke ønsker å lese om andres reelle bekymringer og erfaringer.Hårfin balanse![]()
Åå, masse lykke til! Krysser for degBegynner å bli så nervøs for ultralydtimen. Går jeg i mine siste timer som lykkelig gravid eller hvordan blir livet etter kl 13.45![]()

Jeg har også detIdag har jeg mye mensmurringer… håper det bare er livmor som utvider seg, for det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk.. har til og med satt på meg et bind idag tilfelle. Måtte denne følelsen bare være positiv![]()
Men de er faktisk litt svakere enn de pleier å være, så prøver å ta det som et godt tegn