Bekymringstråd

Får sånn dårlig følelse innimellom og kjenner på magen og føler da at det er litt hovent på høyre side. Kan jo ikke kjenne noe enda så da gitt tankene til exu med en gang! Og tror kanskje jeg har hatt et migreneanfall idag..! Det var først veldig ekkelt og så veldig vondt, ikke hatt før :bookworm:

Off, får mer og mer smerter på høyre side.. liker ikke dette i det hele tatt. Google svangerskap utenfor livmor. Ringer til privat ultralyd og spør om jeg kan komme idag istedenfor..!
Uff. Hørtes ikke behaglig ut. Krysser fingre for at det ikke er noe galt :Heartred

Kommer jevnt og trutt brunt og litt rødlig blod. Ikke mye, men litt og litt så fort jeg er i bevegelse :smiley-angry017 det var visst for godt til å være sant å bli gravid på siste prøvemåneden vår :shy:

Kommer jevnt og trutt brunt og litt rødlig blod. Ikke mye, men litt og litt så fort jeg er i bevegelse :smiley-angry017 det var visst for godt til å være sant å bli gravid på siste prøvemåneden vår :shy:
Ånei, håper det bare er helt uskyldig blødning! Har du mulighet til å sjekke det hos fastlegen eller på UL?

Håper virkelig at det er en ufarlig blødning <3

Ånei, håper det bare er helt uskyldig blødning! Har du mulighet til å sjekke det hos fastlegen eller på UL?
Har egentlig planlagt ultralyd på onsdag, skal ringe mandag og prøve å fremskynde :shy: hvis ikke noe skjer i helga som gjør at jeg ikke er i tvil om at det har gått galt!

Fikk du time i dag? :Heartred
Hvordan har det gått resten av dagen, fikk du time i dag?
Takk som spør, jeg fikk time til fastlegen. Var ingen i nærheten av de med privat ultralyd som fikk skvisa meg inn..! Kjente jeg var desperat i stad! Men fikk komme til fastlegen og han var ikke bekymret. Trodde det var ligament-smerter. Jeg har vært gravid 2 ganger før og det kjentes helt annerledes ut. Men det har nå gitt seg. Og legen sa at er det exu så vil ikke smertene gi seg. Så trøster meg med det. Syns det var rart med ligament, for de var så konstante, men skal til ultralyd på mandag, så får vi se da. Har klart å roe meg litt ned i alle fall :smiley-angelic001

Back
Topp