Gratulerer med vektnedgang.Er bare 4 +2
Gått med 60 kg siden forrige gang og tatt bukplastikk så har ganske stram magen fra før. Men dette var i overkant tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med vektnedgang.Er bare 4 +2
Gått med 60 kg siden forrige gang og tatt bukplastikk så har ganske stram magen fra før. Men dette var i overkant tidlig

Du er ikke alene, helt grusomt å være så reddOvertenker alt av symptomer. Har hatt mye menssmerter og synes jo det har vært bekymringsfullt - hva om jeg begynner å blø? Men nå de siste dagene har de forsvunnet, så da bekymrer jeg meg jo over det også - hva om graviditeten har stoppet opp? Herregud, overtenker jo alt, er jo ikke noe å få gjort noe med uansett. Men håper og håper så høyt![]()
![]()

Det er en vond følelse og bekymring, unner ingen det. Håper det ikke er noeRedd for å miste. Blødde litt i dag og har hatt mye menssmerter i korsrygg etter jeg testet postitivt. 5+5 i dag![]()

Det er en vond følelse og bekymring, unner ingen det. Håper det ikke er noe![]()
)
Noen som har hatt en hard 1 fødsel men en fin gang nr 2..?
Hvordan har det gått siden?Redd for å miste. Blødde litt i dag og har hatt mye menssmerter i korsrygg etter jeg testet postitivt. 5+5 i dag![]()

Takk som spørHvordan har det gått siden?![]()
Jeg hadde en fødsel som dro ut i tid. Mye leger innom, ble brukt vakuum. Ekstra intravenøst da riene stoppet opp osv. Endte nesten med ks, men jm ville gi det en sjanse til, og da begynte jenta endelig å komme nedover.Merker meg veldig bekymret for å miste, da jeg hadde en kjemisk(?) i januar.. hadde ferskt forsøk med ivf..
Samtidig er jeg veldig bekymret for en eventuell ny fødsel (selv om jeg velger det hver dag i uken for et gull til)
jeg hadde enn veldig lang dradd aktiv fødsel med barnet jeg har, epiduralen funket ikke slik den skulle, og jeg var utslitt etter å ha hatt enorme smerter 2 dager før aktiv begynte.. det endte opp med å komme inn 3 leger sist, og jeg aner ikke hvorfor var så dårlig at jeg ikke husker..Noen som har hatt en hard 1 fødsel men en fin gang nr 2..?
![]()

Tusen takk! Dette gjore meg noe mindre bekymretJeg hadde en fødsel som dro ut i tid. Mye leger innom, ble brukt vakuum. Ekstra intravenøst da riene stoppet opp osv. Endte nesten med ks, men jm ville gi det en sjanse til, og da begynte jenta endelig å komme nedover.
Med nr 2 følte jeg at jeg hadde relativt kontroll mesteparten av veien, og det var en helt annen opplevelse![]()

Godt å høreTakk som spørfortsatt mye mensensmerter men ikke noe blod. Er litt småkvalm på morgnene nå, så det er kanskje et godt tegn
![]()

Håper jeg snart får time til tiiidlig tidlig UL!!!Åpenbart er jeg en som får symptomene sterkest på ettermiddagen. Med en gang jeg kom hjem fra jobb, traff dem meg rett i fleisen - både akutt trøtthet, halsbrann, ømme bryster osv. Så det var betryggendeJeg bekymrer meg over at jeg ikke har mye symptomer i dag. Har hatt en del de siste dagene og vet at det kan gå litt i rykk og napp. Men akkurat nå er det nada og niks. Testen i morges viste jo god progresjon, så jeg er kanskje litt paranoid som tror det verste. Men akkurat nå er ikke en gang brystene ømme, som de har vært konstant![]()

Føler null glede enda selv, det er ganske kjipt, men føler jeg må komme på første ultralyden (uke 7+3) og faktisk se det for å tro detJeg lurer på når jeg tør å glede meg over å være gravid? Kanskje det ikke skjer før jeg har født. Forhåpentligvis blir jeg roligere etter otul, eller når jeg kan kjenne bevegelse. Men det er litt trist å ikke klare å glede meg over graviditeten. Måtte bare få luftet det litt![]()
i tillegg er alle rundt meg som jeg har snakket med det om litt sånn «du må vente å se» i responsen sin, da føler jeg jo alle tenker der er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å miste. Men sjansen er jo egentlig størst for at det går bra 
Ja, det går jo som regel bra for de aller flesteFøler null glede enda selv, det er ganske kjipt, men føler jeg må komme på første ultralyden (uke 7+3) og faktisk se det for å tro deti tillegg er alle rundt meg som jeg har snakket med det om litt sånn «du må vente å se» i responsen sin, da føler jeg jo alle tenker der er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å miste. Men sjansen er jo egentlig størst for at det går bra
![]()