Bekymringstråd

Spent på om jeg får på meg brudekjole min ! Var akkurat sydd inn når jeg fant ut jeg var gravid. Er 10-11 uker gravid når jeg gifter meg. Håper ikke verken pupper eller mage vokser enda
Krysser fingre og tær Så gøy med bryllup Planleggingen får vel ventetiden til å gå også
 
Selvsagt måtte legen min bli sykemeldt. Men har fått melding av kontoret om at HCG nivået var blitt mye høyere. Og det var det. Fikk det meg til å slappe av? NEI! Så har bestilt en fysisk legetime senere i dag, og privat ul neste tirsdag. Vurderte ul allerede i dag, men greit å vente på at mannen er tilstede og kan bli med meg. Enten for å juble med meg eller være en trøst om ting har gått gale.
Du får ikke sjekket blodprøveverdiene dine på nettet da? Eller kan du ringe legekontoret og be de si verdiene.
 
Du får ikke sjekket blodprøveverdiene dine på nettet da? Eller kan du ringe legekontoret og be de si verdiene.
De ligger ikke noe sted. Har vært hos legen. HCG-Nivåene er lave men innenfor ifølge legen. 3500 var de på mandag når jeg var 6+6. Var nok litt kortere type 6+3 om jeg tar høyde for forsinket eggløsning. Uansett... så tok jeg enda nye målinger i dag. Dette er dritet med en ny lege... føler alt må gjøres en gang til. Uansett så må jeg bare fortsette å se det an og tenke at jeg er gravid. Har jo mange symptomer. Og privat ultralyd på tirsdag.
 
I dag var en dårlig dag... Skjelven, svimmel og litt hjertebank. Beina er sirup. I går (til tross for at jeg måtte sove middagslur ) hadde følte jeg meg fin. Var blandt annet på lang tur med en veninne og kjente energien boblen. Lavt blodtrykk ? Eller skjer det noe her ? Andre som har følt det slik ? Bør man kontakte legen om det fortsetter ? Er bare 5+3
 
Går med konstant klump i magen etter at mine siste 3 svangerskap har enda i MA,og Exu... analyserer hver følelse og tegn til symptom i kroppen.. bare lyst å spole noen uker frem...
 
Går med konstant klump i magen etter at mine siste 3 svangerskap har enda i MA,og Exu... analyserer hver følelse og tegn til symptom i kroppen.. bare lyst å spole noen uker frem...
Huff, det høres tungt ut med så dårlige erfaringer er ikke rart kroppen er i alarmberedskap. Håper dette er solskinnshistorien din gang ☀️
 
Pga jordmormangel så får jeg ikke gått til jordmor før kanskje i slutten av svangerskapet og pga fastlegemangel har de ikke kapasitet til å ta i mot meg hos fastlegen.. (fastlegen min er forøvrig i permisjon, så har pr def ikke fastlege heller)

Akkurat nå bekymrer det meg ganske mye.
 
Pga jordmormangel så får jeg ikke gått til jordmor før kanskje i slutten av svangerskapet og pga fastlegemangel har de ikke kapasitet til å ta i mot meg hos fastlegen.. (fastlegen min er forøvrig i permisjon, så har pr def ikke fastlege heller)

Akkurat nå bekymrer det meg ganske mye.
Det høres jo helt sprøtt ut!! :arghh:
 
Blir faktisk helt rådvill av hele greia.

Ikke er privat et alternativ her heller.
Så gale! Du har jo rett på oppfølging uansett, det skal jo tas blodprøve og urinprøver gjennom svangerskapet også,i tilegg til samtaler,blodtrykk osv..noen må jo ha ansvar for å følge opp..??
 
Back
Topp