Vannlilje01
Flørter med forumet
Og kjære vene så mange dømmende svar det kom her da[emoji15]
Ikke nok med det, men folk som ikke leser alt før de kommenterer... :/ blir litt oppgitt av å måtte nevne 3-4 ganger at jeg ikke planlegger noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og kjære vene så mange dømmende svar det kom her da[emoji15]
Ikke nok med det, men folk som ikke leser alt før de kommenterer... :/ blir litt oppgitt av å måtte nevne 3-4 ganger at jeg ikke planlegger noe
Tenkte å høre med noen jeg kjenner som jobber innenfor bv om dette til uka. Og da se ann om jeg får byttet fastlege ganske kjapt. Kunne ikke tro mine egne ører da hun nærmest forlanget at jeg måtte være 18+ og gift for å kunne ha barn. Virket ikke som hun hadde så mye medfølelse heller når jeg fortalte henne om SA’n jeg hadde hatt er ikke noe jeg tar lett på
Hvorfor sa legen at om du blir gravid så må hun mld til barnevernet? Hvorfor kom den samtalen opp i utg punktet når du skriver at du IKKE har planer om å bli gravid?
Du skriver at om du blir gravid så har du termin etter du fyller 18.. har du planer om å bli gravid?
Å være gift eller ikke har ingenting å si.. de fleste som får barn sammen er jo ikke gift, så det er ikke et argument som du trenger å tenke på.
Ingen regel som sier at en jente under 18 år som blir gravid skal mld inn til barnevernet. Ikke noe automatikk i det.
MEN, Legen kan sende bekymringsmelding til barnevernet om det er grunn til bekymring.
Nei jeg har ikke planer den nærmeste framtid enn så lenge. Spurte legen om det så skulle skje igjen, og jeg da er gravid og har termin til etter fylte 18, da fikk jeg klar beskjed om å være 18 og gift før jeg blir det. Skal bytte fastlege.
ja det har jeg skrevet lenger opp i tråden her. Fikk dessverre en SA og det var derfor jeg var hos fastlegen og prata om det der. Var ikke et planlagt svangerskapSkje igjen? Så du har vært gravid da? [emoji5]
[
ja det har jeg skrevet lenger opp i tråden her. Fikk dessverre en SA og det var derfor jeg var hos fastlegen og prata om det der. Var ikke et planlagt svangerskap
Hei alle sammen!
Syntes dere kan diskutere sakens kjerne i denne tråden. Ønsker dere å diskutere alderen på en kommende mamma så kan dere lage en egen tråd!
Som jeg har skrevet lenger opp, har ennå ikke noen planer. Var hos fastlegen grunnet et ikke-planlagt svangerskap som endte i SA
Jeg må en gang til nevne at jeg ikke planlegger noen ting, heller aldri planlagt noe. Var hos fastlegen grunnet en ikke-planlagt svangerskap som endte i en SA....
Tenkte å høre med noen jeg kjenner som jobber innenfor bv om dette til uka. Og da se ann om jeg får byttet fastlege ganske kjapt. Kunne ikke tro mine egne ører da hun nærmest forlanget at jeg måtte være 18+ og gift for å kunne ha barn. Virket ikke som hun hadde så mye medfølelse heller når jeg fortalte henne om SA’n jeg hadde hatt er ikke noe jeg tar lett på