Godt å høre. Vi kvinner må stå sammen og hjelpe hverandre med felles erfaringer, derfor dette forumet er så flott! Slik jeg husker det var det kontinuerlig fra det startet og at det tok kun timer før det blødde kraftig, typ fulle nattbind (de største typene) på under 1 time. Men,først når de tok UL på sykehuset og så at det hadde vært et svangerskap som ikke var der lenger at det ble 100% sikkert for meg,selv om jeg var typ 80% sikker pga hvor mye jeg blødde. Du må ikke være redd for å kontakte legevakten nå i helgen eller dra til et evt helgeåpent privat tilbud i nærheten om det blir for lenge å vente til mandagen. Det er tøft å gå flere dager i din situasjon med den usikkerheten og ikke vite hva skjer og hva kan man forvente du vil også finne støtte her inne uansett hva som skjer videre! Krysser fingrene for deg. Hold oss oppdatert da kjære degTusen takk for at du delte, der hjelper masse! Trist at dere måtte oppleve det.
Husker du om det ble noe opphold i blødningen eller om den var kontinuerlig fra du startet å blø?