Bekymrings og trøstetråd

Tusen takk for at du delte, der hjelper masse! Trist at dere måtte oppleve det❤️.
Husker du om det ble noe opphold i blødningen eller om den var kontinuerlig fra du startet å blø?
Godt å høre. Vi kvinner må stå sammen og hjelpe hverandre med felles erfaringer, derfor dette forumet er så flott! :HeartbigredSlik jeg husker det var det kontinuerlig fra det startet og at det tok kun timer før det blødde kraftig, typ fulle nattbind (de største typene) på under 1 time. Men,først når de tok UL på sykehuset og så at det hadde vært et svangerskap som ikke var der lenger at det ble 100% sikkert for meg,selv om jeg var typ 80% sikker pga hvor mye jeg blødde. Du må ikke være redd for å kontakte legevakten nå i helgen eller dra til et evt helgeåpent privat tilbud i nærheten om det blir for lenge å vente til mandagen. Det er tøft å gå flere dager i din situasjon med den usikkerheten og ikke vite hva skjer og hva kan man forvente :Heartred du vil også finne støtte her inne uansett hva som skjer videre! Krysser fingrene for deg. Hold oss oppdatert da kjære deg:Heartred
 
Takk. Nei, ikke mye. Men likevel så plutselig og menslignende. Har også mensmurringer, men de har jeg hatt hele tiden. Men.. den lukten av blodet kjente veg veldig godt igjen. Akkurat samme som ved rensel etter fødsel. Så, jeg er ganske sikker på at det er SA, dessverre. Har dog aldri opplevd det før.
Hvordan går det med deg? Har du vært hos lege?
 
Hvordan har utviklingen i magesmertene vært hos dere fra ikm til nå?

Jeg er litt bekymret :sorry: har hatt ordentlig med stikk og strekk i magen og smerter i bekken hele veien, men nå har det vært mange dager uten noe av det, en ukes tid kanskje. Er i uke 6. Det har vært smått med mensensmerter i et par sekunder bare, hver dag. Men andre symptomer er jo fortsatt tilstede som ømme pupper, sult og cravings, trøtthet, hodepine, rare drømmer. Bør jeg bekymre meg? Hvor er magesmertene blitt av?
 
Hvordan har utviklingen i magesmertene vært hos dere fra ikm til nå?

Jeg er litt bekymret :sorry: har hatt ordentlig med stikk og strekk i magen og smerter i bekken hele veien, men nå har det vært mange dager uten noe av det, en ukes tid kanskje. Er i uke 6. Det har vært smått med mensensmerter i et par sekunder bare, hver dag. Men andre symptomer er jo fortsatt tilstede som ømme pupper, sult og cravings, trøtthet, hodepine, rare drømmer. Bør jeg bekymre meg? Hvor er magesmertene blitt av?
Det har vært av og på. Jeg ville ikke bekymret meg, det er ikke uvanlig at sånnt kommer og går litt :Heartred
 
Hvordan har utviklingen i magesmertene vært hos dere fra ikm til nå?

Jeg er litt bekymret :sorry: har hatt ordentlig med stikk og strekk i magen og smerter i bekken hele veien, men nå har det vært mange dager uten noe av det, en ukes tid kanskje. Er i uke 6. Det har vært smått med mensensmerter i et par sekunder bare, hver dag. Men andre symptomer er jo fortsatt tilstede som ømme pupper, sult og cravings, trøtthet, hodepine, rare drømmer. Bør jeg bekymre meg? Hvor er magesmertene blitt av?
De kommer og går, har hatt en dag hvor det var kjempvondt, noen som var moderate og noen nesten uten vondter. Men det er som med annen vekst, det skjer ikke gjenta men i etapper.
 
Igjen rosa på papiret… lenge siden sist nå, var 5+5 sist, nå 9+3 Blir så J£<|!& bekymret Vært litt mildere symptomer idag, kvalmen har vært der men… men fikk vondt i magen med en gang nå etter dobesøket. Det kom nok av bekymringer.
 
Igjen rosa på papiret… lenge siden sist nå, var 5+5 sist, nå 9+3 Blir så J£<|!& bekymret Vært litt mildere symptomer idag, kvalmen har vært der men… men fikk vondt i magen med en gang nå etter dobesøket. Det kom nok av bekymringer.
Håper alt er bra og at det bare var uskyldig:)
 
Igjen rosa på papiret… lenge siden sist nå, var 5+5 sist, nå 9+3 Blir så J£<|!& bekymret Vært litt mildere symptomer idag, kvalmen har vært der men… men fikk vondt i magen med en gang nå etter dobesøket. Det kom nok av bekymringer.
Har du vært på ul i mellomtiden?
 
De kommer og går, har hatt en dag hvor det var kjempvondt, noen som var moderate og noen nesten uten vondter. Men det er som med annen vekst, det skjer ikke gjenta men i etapper.
Men også når det har vært samme type smerte siden typ 4-5 dpo og helt til nå også full stopp?:dead: Frister å bare punge ut for ultralyd i morgen, men får ikke så mye ut av den sikkert (5+5)

Håper så innmari at det er tilfellet her og.
 
Men også når det har vært samme type smerte siden typ 4-5 dpo og helt til nå også full stopp?:dead: Frister å bare punge ut for ultralyd i morgen, men får ikke så mye ut av den sikkert (5+5)

Håper så innmari at det er tilfellet her og.
Anbefaler å ikke ta ul såpass tidlig. Det fører ofte til mer bekymringer for man kan ofte ikke se så mye da. Noen ser bare en tom sekk og ikke noe foster selv om alt er ok. Ta heller hcg så tidlig :Heartred
 
Anbefaler å ikke ta ul såpass tidlig. Det fører ofte til mer bekymringer for man kan ofte ikke se så mye da. Noen ser bare en tom sekk og ikke noe foster selv om alt er ok. Ta heller hcg så tidlig :Heartred
Enig :Heartred smøre seg med tålmodighet
 
Back
Topp