Sniker fra mai. Jeg er nå over 30 uker på vei, og har hele veien hatt veldig lite symptomer, enkelte lange perioder har det vel knapt vært noe tegn på graviditet overhodet (med unntak av manglende mensen), så det å ha lite symptomer trenger ikke å være negativt

Utover i andre trimester pleier uansett de fleste å ha en "lettere" periode på mange områder i forhold til symptomer, så det er "etter boka" at de symptomene du hadde forsvant.
Er det lenge til du skal på OUL? Etter det ble det ihvertfall veldig virkelig for meg. Jeg var ikke så veldig bekymra da, men har morkaka foran og måtte vente en stund på å kjenne tydelig liv, så husker at OUL var en veldig spesiell opplevelse, det var en helt frisk, sprellende liten skapning der inne, som enda ikke hadde gitt noe livstegn til meg, men de begynte å komme etter det. Og etter det begynte vi med litt innkjøp og sånn, og det var også en veldig fin ting
De aller aller fleste svangerskap forløper helt komplikasjonsfritt og med friske barn som resultat. Og de gangene ting ikke er helt som det skal, så klarer de i de fleste fall å gjøre noe med det. Vet ikke om det hjelper å høre? Samtidig så er hvert svangerskap ulikt, og det er nok kanskje lett å hele tiden bli gående å sammenligne med andre, og det er jo ikke alltid så lurt i tilfelle du gjør det

Det høres lurt ut å ta det opp med jordmor når du skal dit. Har du vært der før og har god kjemi? Jordmødre kan være fine å snakke med om sånne ting