Bekymringer...

MA konstatert i uke 10, hvor utvikling hadde stoppet ved uke 7 - tror ikke jeg kommer til å slappe av før tidlig ul ett sted mellom uke 8-12..

Melder min bekymring. Jeg er også bekymret. Tenker å ta en test i neste uke for å se hvordan det står til med hcg-nivået.
Stiller meg bak denne. Bekymret! Prøver å la være å tenke på det, men det er lettere sagt enn gjort. Måtte de neste ukene rase avgårde :)

Jeg blir nok en av de som snart må melde seg ut herfra.
Veldig svak test i dag..Blir ikke overrasket om mensen kommer i løpet av helgen. :(.

Jeg blir nok en av de som snart må melde seg ut herfra.
Veldig svak test i dag..Blir ikke overrasket om mensen kommer i løpet av helgen. :(.

Neineinei, krysser det jeg har for at det er en dårlig test! Dette skal gå bra :Heartred

Jeg har samme testen nå som på mandag så jeg er beskyttet for hcg stigningen. Skal til legen kl 14.10. Blir vel blodprøve tenker jeg...

Hvilke tester bruker dere? Jeg har noen fra ebay som viste svak strek av varierende grad over en uke i strekk, så jeg byttet til BT - der var streken sterk.

Kjøpte ny CB+ i dag. Viser fortsatt 1-2, men burde nok vist 2-3 :/

Den jeg tok tidligere i dag var Rufus sin

Jeg fikk ikke gjort det igår! Men her er fra idag! Termin blir vel 13 nov. Ifølge siste mens :)
a81e08badf2221527060a5466d2e8811

Jeg fikk 2-3 uker på CB digital forrige fredag. I dag fikk jeg det samme, men det burde vært 3+.
Noen som vet om det er vanlig/normalt at det kan ta mer enn enn en uke før den registrerer rett uke?

Jeg fikk 2-3 uker på CB digital forrige fredag. I dag fikk jeg det samme, men det burde vært 3+.
Noen som vet om det er vanlig/normalt at det kan ta mer enn enn en uke før den registrerer rett uke?
Mener det sto noe i bruksanvisningen om at etter en viss periode kunne den vise feil (i stedet for 3+ kunne den finne på å vise 1-2)?

Mener det sto noe i bruksanvisningen om at etter en viss periode kunne den vise feil (i stedet for 3+ kunne den finne på å vise 1-2)?

Det har jeg ikke sett. Men jeg googlet, og flere sier at de kan få sent utslag på 3+. Det jeg ikke vet er om det gikk bra med disse i ettertid. Jeg fikk også litt sent utslag på 3+ i forrige graviditet, men da mistet jeg i MA, så jeg er litt redd det kan være en sammenheng... Jaja, får bare vente og se.

Jeg har også googlet på GB ukeindikator, og ser at den ikke er helt til å stole på, å da lar jeg det ligge litt. Mensen har ikke meldt sin ankomst ennå, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Har lovet meg selv å ikke teste noe mer i helgen i det minste. Får vurdere blodprøver til uka, for å se hcg stigning.

Kjenner på de samme bekymringene, og skulle egentlig ønske jeg ikke visste noe om det med å se etter stigning.. Forrige pp endte i SA, da var testene svake, og cbd viste 1-2. Det gjorde den nå også, enda jeg trodde ikm var forrige tirsdag. Kan også hende jeg har tatt feil, at el var senere (testet ikke etter el, merket det kun på kroppen). Tenker å ta en legetime raskt for å få bedre svar.. :)

Back
Topp