Disse bekymringene første trimesteret altså. Jeg er 10+0 i dag. Har stikkninger i livmor området, oppblåst, trøtt og sliten som fy, sulten konstant og energiløs.
Har dager hvor jeg blir så utrolig bekymret for MA! Sånn som i dag. Føler ikke jeg har noen grunn til bekymring da jeg føler meg ganske gravid, men har ikke vært hos lege eller på ul enda.. og er så redd for at nå som jeg "bare" har 2 uker igjen av den usikre perioden at jeg skal få beskjed om at spira ikke lever
hørte med angelsound forrige helg. Fikk da opp en VELDIG svak rytme som angelsounden fanget opp som 130 slag. Men vet ikke..
Noen som har det litt likt som meg?... Hadde satt pris på noen beroligende ord!
Kan legge til at jeg dette er andre gangen jeg er gravid og har ikke opplevd verken SA eller MA før.
Har dager hvor jeg blir så utrolig bekymret for MA! Sånn som i dag. Føler ikke jeg har noen grunn til bekymring da jeg føler meg ganske gravid, men har ikke vært hos lege eller på ul enda.. og er så redd for at nå som jeg "bare" har 2 uker igjen av den usikre perioden at jeg skal få beskjed om at spira ikke lever
Noen som har det litt likt som meg?... Hadde satt pris på noen beroligende ord!
Kan legge til at jeg dette er andre gangen jeg er gravid og har ikke opplevd verken SA eller MA før.