I går kveld fikk jeg utrolig sterke smerter i ryggen, ble helt varm og måtte ligge meg ned. Jeg stod å prøvde mamma klær jeg har fått arvet når det skjedde. Hadde stått lenge. Men slike smerter har jeg bare hatt to ganger før. Ene gangen var forrige fødsel, andre gangen var når jeg fallt i trappen og traff med all vekt på ryggen. Ble kjempe bekymret når det plutselig kom i går, og lå å strøk og strøk på magen og snakket med mini..drakk også mye vann og hadde MYE luft i magen. I går hadde vi vært på vannscoter tur om dagen. 50min hver vei (kjørte til restaurant). Var ikke slik at jeg hoppet på scooteren og fikk kraftige slag, men var bølger. Jeg har også fått konstantert bekkenlåsning.
Men nå er jeg redd. Siden det er smerter lik de jeg hadde ved fødsel sist, så er jeg redd det var SA. Det er ingen blod på papiret, hverken i går, i natt eller i dag. Jeg var ikke dårlig når jeg våknet i dag.
Noen som har opplevd lignende? Kan luft gi smerter i ryggen? Bekymret
Men nå er jeg redd. Siden det er smerter lik de jeg hadde ved fødsel sist, så er jeg redd det var SA. Det er ingen blod på papiret, hverken i går, i natt eller i dag. Jeg var ikke dårlig når jeg våknet i dag.
Noen som har opplevd lignende? Kan luft gi smerter i ryggen? Bekymret