Jeg er så utrolig bekymret for de små i magen min. Har de siste dagene gått med en følelse av at noe ikke stemmer, og sist jeg hadde den følelsen viste det seg at det var to og ikke bare en inni magen. Jeg har hatt magevondt i form av stikkinger, murringer og strekking hele tiden og er ikke bekymret for det. Men de siste dagene har jeg hatt vondt, eller ikke vondt, men et ubehag som jeg ikke helt klarer å forklare. Uansett om jeg går eller står eller ligger rakt ut. Jeg våkner på natten og får ikke sove igjen fordi jeg ligger å kjenner på ubehaget og bekymrer meg. Samboer sier at det ikke er noe galt, og at jeg bekymrer meg for ingenting. Vi har jo vært på ultralyd i uke 13 og sett to friske fine små som sprellet som bare det, og jeg vet at sjansen for at noe skal gå galt nå er veldig liten. Likevel så leser jeg jo om de her på forumet som har mistet nettopp, som var lengre enn meg på vei. Jeg er jo "bare" 15 uker, og har ikke kjent bevegelse enda. Det bekymrer meg ikke, for jeg er førstegangs og det er ikke vanlig å kjenne så tidlig da.
I tillegg føler jeg at jeg spiser for lite. Overalt hvor jeg leser om tvillingsvangerskap står det at man må spise masse og sunt, men jeg har utrolig dårlig appetitt for tiden, og har egentlig hatt det siden jeg ble gravid. Jeg klarer rett og slett ikke få i meg den mengden mat som anbefales. Jeg prøver å spise, lite og ofte, men det går ikke. Det er ingenting som frister. Kvalmen har gitt seg så jeg klarer å presse i meg mat uten å ville spy, men det er begrenset hvor mye mat man får i seg da.
Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg bare trenger å få det ut. Jeg er så bekymret og begynner å gråte av å tenke på det. Jeg kjøpte doppler på nett i går for kanskje å få roet nervene litt, men nå gruer jeg meg egentlig bare til å få den. Er så redd for å ikke finne noe... Noen andre som går og har det likt? Skal til jordmor om en uke og får snakke med henne om det dersom det ikke gir seg
I tillegg føler jeg at jeg spiser for lite. Overalt hvor jeg leser om tvillingsvangerskap står det at man må spise masse og sunt, men jeg har utrolig dårlig appetitt for tiden, og har egentlig hatt det siden jeg ble gravid. Jeg klarer rett og slett ikke få i meg den mengden mat som anbefales. Jeg prøver å spise, lite og ofte, men det går ikke. Det er ingenting som frister. Kvalmen har gitt seg så jeg klarer å presse i meg mat uten å ville spy, men det er begrenset hvor mye mat man får i seg da.
Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg bare trenger å få det ut. Jeg er så bekymret og begynner å gråte av å tenke på det. Jeg kjøpte doppler på nett i går for kanskje å få roet nervene litt, men nå gruer jeg meg egentlig bare til å få den. Er så redd for å ikke finne noe... Noen andre som går og har det likt? Skal til jordmor om en uke og får snakke med henne om det dersom det ikke gir seg