Bekymret

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Har de siste to timene hatt sterke murringer nederst i magen, en brennende følelse. Har ikke kommet noe blod enda. Nå er jeg veldig redd for dette skal gå galt. Flere som har merket dette? Er 7+2 i dag.

Har de siste to timene hatt sterke murringer nederst i magen, en brennende følelse. Har ikke kommet noe blod enda. Nå er jeg veldig redd for dette skal gå galt. Flere som har merket dette? Er 7+2 i dag.
Nå har det dukket opp litt blod i utfolden også:-(

Jeg er 7+6 i dag og i natt hadde jeg veldig vondt i magen og veldig kvalm. I dag har det vært litt lys rød/brunt farge i utfloden/slimet. Ganske så bekymret selv, men de sier jo at dette kan vær veldig normalt også!! Jeg skal på UL tirsdag. Krysser fingrene for både deg og meg!! Har du blødd noe mer?

Det er så kjedelig og tenke på det. Det kommer blod på papiret når jeg er på do. Hadde ikke vært så bekymret hvis det bare hadde vært blod, det sier de er ganske vanlig. Men har smerter nederst i magen, kjennes som en brennende følelse. Ikke bare bare og være gravid:-) Krysser fingrene for oss begge to:-)

Jeg har de siste dagene fått ekstremt vondt i magen, en gang så vondt at jeg begynte å gråte. Tror ikke det er luftsmerter, for det føles anderledes.

Skal til legen om to timer, lurer på om han vil sjekke om alt er bra.

Er 8+1 eller 8+3 på vei.

Masse lykke til! Håper det går bra!
Krysser fingrene for at det bare er luftsmerter du har Amelie eller noe mindre alvorlig

Lykke til allesammen! Kunne dere se på UL hvor morkaka lå? Og tok du hcg-test? Ikke vær redd for å ringe å mase om det fortsetter!

Alt sto bra til sa legen :)
Tok ultralyd og jeg fikk se den lille klumpen, som lå der den skulle og størrelsen stemte med mine antatte 8 uker på vei :)

Han mente at det ikke var luftsmerter, men trolig smerter knyttet til der livmoren er festet, at det river og drar, men ikke noe farlig :)

Back
Topp