Bekymret...

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg er 11+2 i dag og skal på første svangerskapskontroll på tirsdag. Jeg har i det siste gått og vært redd for at det ikke er liv inni magen. Føler meg veldig gravid og har symptomene på at jeg er gravid, men reddselen for MA er der. Føler heller ikke at noe er galt, men kjenner bekymringen er der for det om. Har aldri opplevd det før siden det er første gang jeg er gravid. Noen som har hatt MA før? Hvordan oppdaget du det? Tror dere jeg har noen grunn til å bekymre meg?

Jeg er 11+1 og våknet opp i dagtidlig, med følelsen at noe er galt... Men skal gudsjelov på kontroll i morgen, så da får jeg vite...men som deg er jeg livredd for MA... Og lurer også på om det er noe tegn man kan merke det på ...har ikke like mange symptomer lenger, så bekymringene blir enda mer da...

Jeg er 11+1 og våknet opp i dagtidlig, med følelsen at noe er galt... Men skal gudsjelov på kontroll i morgen, så da får jeg vite...men som deg er jeg livredd for MA... Og lurer også på om det er noe tegn man kan merke det på ...har ikke like mange symptomer lenger, så bekymringene blir enda mer da...
Ønsker deg masse lykke til på kontroll i morgen! Håper alt står bra til med den lille spiren :-) jeg har fortsatt en del symptomer som kvalme og brekkninger, ligamentsmerter og litt murringer og føler heller ikke at noe er galt så jeg tror ikke jeg har MA, men reddselen og bekymringene er der. Så håper jo at alt går bra her også :-)

Ønsker deg masse lykke til på kontroll i morgen! Håper alt står bra til med den lille spiren :) jeg har fortsatt en del symptomer som kvalme og brekkninger, ligamentsmerter og litt murringer og føler heller ikke at noe er galt så jeg tror ikke jeg har MA, men reddselen og bekymringene er der. Så håper jo at alt går bra her også :)
Masse lykke til på tirsdag Alt er nok bra siden du har alle de symptomene tusen takk for det, like nervøs som jeg alltid er før en kontroll.

Masse lykke til på tirsdag Alt er nok bra siden du har alle de symptomene tusen takk for det, like nervøs som jeg alltid er før en kontroll.
Tusen takk :-) håper virkelig det, men så har jeg hørt at symptomene kan fortsette selv om det er en MA derfor jeg blir redd og bekymret. Håper virkelig ikke det stemmer! Så jeg håper at alt er bra :-)

Jeg er 11+2 i dag og skal på første svangerskapskontroll på tirsdag. Jeg har i det siste gått og vært redd for at det ikke er liv inni magen. Føler meg veldig gravid og har symptomene på at jeg er gravid, men reddselen for MA er der. Føler heller ikke at noe er galt, men kjenner bekymringen er der for det om. Har aldri opplevd det før siden det er første gang jeg er gravid. Noen som har hatt MA før? Hvordan oppdaget du det? Tror dere jeg har noen grunn til å bekymre meg?

Jeg har det litt som deg - masse symptomer og ingenting som tyder på noe galt, men likevel er det en liten bekymring og noe som gjør at jeg ikke klarer å slippe jubelen løs over at jeg er over 12 uker.. har enda ikke fått bekrefta liv på ul eller hjertelyd..

MEN: jeg tenker at når man ikke har hatt noen blødninger, smerter eller noe som tilsier at det er noe galt, er det en ekstrem liten sjanse for at fosteret faktisk er dødt. De aller fleste opplever smerter eller en bløsning eller får et slags forvarsel. Men det vil alltid være noen som ikke gjør det.. men de aller fleste med et normalt svangerskap går det bare bra med :-) forhåpentligvis får jeg høre hjertelyd hos legen imorra *håper* :-)

Lykke til til dere begge!

Godt å høre flere som er i samme båt. Første gang gravid jeg å og etter å ha lest på nett så er jeg litt bekymret for MA og SA. Er 10+1 i dag og har lite symptomer, hatt det hele tiden men føler det er litt mindre nå. Heldighvis skal jeg på tidlig ultralyd til tirsdag. Krysser fingrene for oss alle :)

Jeg har det litt som deg - masse symptomer og ingenting som tyder på noe galt, men likevel er det en liten bekymring og noe som gjør at jeg ikke klarer å slippe jubelen løs over at jeg er over 12 uker.. har enda ikke fått bekrefta liv på ul eller hjertelyd..

MEN: jeg tenker at når man ikke har hatt noen blødninger, smerter eller noe som tilsier at det er noe galt, er det en ekstrem liten sjanse for at fosteret faktisk er dødt. De aller fleste opplever smerter eller en bløsning eller får et slags forvarsel. Men det vil alltid være noen som ikke gjør det.. men de aller fleste med et normalt svangerskap går det bare bra med :) forhåpentligvis får jeg høre hjertelyd hos legen imorra *håper* :)

Lykke til til dere begge!
Tusen takk :-) jeg håper også at jeg får høre hjertelyden på tirsdag hos legen selv om jeg bare er 11+4 da :-) vurderer også å dra på ul bare for å se at alt bra sånn at jeg slipper å være redd og bekymre meg for noe :-)

Så rart...- jeg er også 11+1 i dag. Og i natt våknet jeg og følte meg helt rar og urolig i kroppen. Følte meg plutselig helt tom inni meg. Håper det ikke var en varsel på noe kjipt... :-/ Har svake mensmurringer, så håper at det er gode tegn på at det er som det skal. Men var skikkelig "redd"/bekymret i natt. Var ikke noe go feeling.

Så rart...- jeg er også 11+1 i dag. Og i natt våknet jeg og følte meg helt rar og urolig i kroppen. Følte meg plutselig helt tom inni meg. Håper det ikke var en varsel på noe kjipt... :-/ Har svake mensmurringer, så håper at det er gode tegn på at det er som det skal. Men var skikkelig "redd"/bekymret i natt. Var ikke noe go feeling.
Nei,det er en skikkelig kjip følelse...:-/ Så håper jeg får beskjed i morgen at alt er bra altså! Ellers tipper det vel rundt for meg siden dette er 11. gangen jeg er gravid men ingen barn...

Jeg har det sånn denne gang og er andregangs. Hadde ingen sånne bekymringer forrige gang. Men nå har nettopp noen i vår omgangskrets opplevd MA i uke 14, uten noen forvarsel. Så jeg ble plutselig redd for at det skulle skje meg også.

Så jeg har bestilt meg ul når jeg er 12 uker, så vi får sett at alt er ok før vi forteller :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Nei,det er en skikkelig kjip følelse...:-/ Så håper jeg får beskjed i morgen at alt er bra altså! Ellers tipper det vel rundt for meg siden dette er 11. gangen jeg er gravid men ingen barn...
Håper alt går bra med dere begge to, og at det fortsatt er liv i spiren! Ikke noe gøy å ha den følelsen som dere har.. Lykke til begge to! :-)

Jeg har det sånn denne gang og er andregangs. Hadde ingen sånne bekymringer forrige gang. Men nå har nettopp noen i vår omgangskrets opplevd MA i uke 14, uten noen forvarsel. Så jeg ble plutselig redd for at det skulle skje meg også.

Så jeg har bestilt meg ul når jeg er 12 uker, så vi får sett at alt er ok før vi forteller :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15
Er skummelt når MA skjer uten forvarsel, eller det er skummelt uansett syns jeg. Håper at du får sett en levende spire da, og at alt er bra med den :-) lykke til!

Jeg er også førstegangsgravid og har akkurat den samme redselen som deg. Har også symptomer, men jeg har tenkt så mye på MA, at det er vanskelig å skille om det er kroppen min som prøver å fortelle meg at noe er galt eller at det bare er nettopp det at jeg har tenkt og bekymra meg så mye på det. Frustrerende!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i morgen :)

Husker selv fra mine svangerskap, når jeg var rundt 11-12 uker så dabbet alt av symptomer bort og jeg hadde en magefølelse som sat at noe er galt, men har på tross av det fått to flotte barn!

SIkker på at det går bra for deg og !

Back
Topp