Nå har vi strevd med mat i snart 5 mnd (fast føde), men mini vil ikke ha!!! Har prøvd alle former og varianter, og nå gir jeg snart opp. Vil heller ikke han mme, men tar pupp. Ho trenger jo jern osv.... Nekter også tran og d-vit.dråper.
På hs sier de at vi må tilby mat osv.............. men d gjør vi jo!!!!!!!!!!! Har også prøvd å ikke gi mat en periode og det synes mini var helt greit. Andre folk har også prøvd, men nei her gapes det ikke opp. Er ingen problem med svelging (smerter osv). Må jo han mat!!!!!!!!!
Veier knappe 7.4 kg og er 72 lang. Går nesten ikke opp i vekt :(
Mini krabber, reiser seg opp og er generelt veldig aktiv. Sover kanskje 2 lurer på 1-2 timer per dag. På natt er det 2 puppinger og så står vi opp 04.30. Gud bedre nå er jeg rett og slett dritt lei!!!!!!!!
Kom med tips vær så snill.........
På hs sier de at vi må tilby mat osv.............. men d gjør vi jo!!!!!!!!!!! Har også prøvd å ikke gi mat en periode og det synes mini var helt greit. Andre folk har også prøvd, men nei her gapes det ikke opp. Er ingen problem med svelging (smerter osv). Må jo han mat!!!!!!!!!
Veier knappe 7.4 kg og er 72 lang. Går nesten ikke opp i vekt :(
Mini krabber, reiser seg opp og er generelt veldig aktiv. Sover kanskje 2 lurer på 1-2 timer per dag. På natt er det 2 puppinger og så står vi opp 04.30. Gud bedre nå er jeg rett og slett dritt lei!!!!!!!!
Kom med tips vær så snill.........
Virker jo som dere har prøvd alt! Får håpe det snur og at matvettet er like rundt hjørnet!