*EmMa08&11*
Gift med forumet
ORIGINAL: murt
ORIGINAL: MrsQuattro
Dette var leit å høre! Håper det fremdeles er en uskyldig blødning.. Ønsker deg masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: murt
ORIGINAL: MrsQuattro
Dette var leit å høre! Håper det fremdeles er en uskyldig blødning.. Ønsker deg masse lykke til!
ORIGINAL: Blowout
Vel siden jeg har hatt en del SA tiligere så bestemte jeg meg for å bruke noen av testene jeg hadde liggende i går, å den CB digitale jeg tok i går morgest viste GRAVID 3+ så tenkte utpå kvelden i går at jeg skulle ta den siste strimelen jeg hadde liggende bare for og se hvor sterk streken ble på den men den ble negativ, så i morges måtte jeg ta en ny CB digital og den viste nå bare GRAVID 2-3 [&:]
Så kan virke som at HCG er på tur til og synke her [&o] og det lover ikke godt så håper bare strimelen og den siste digitale viste feil, men har heldigvis ikke begynt å blø noe enda så får vel bare avente en stund å se hva som skjer, men nå er i alle fall nervene mine grusomme for frykter jo at en ny SA er på tur selv om jeg prøver å tenke positivt på det hele.
-----------------
Nå når jeg var på do så kom det pitte litt blod så nå forsvant håpet mitt om at det vil gå bra alikavel [:(]
Så må bare avente og se om det kommer mer blod og om det er mye osv nå fremover men ser temmelig mørkt ut det her nå [&o]
-------------------------
Er med 99% sikkerhett en ny SA [:(]
Blør temmelig kraftig nå og har intense smerter fra livmor slik som jeg har hatt tiligere ved SA, så er ikke lett det her og vurderer sterkt og slutte med all prøving nå for kjenner ikke at jeg klarer flere SA etter denne, å ingen hjelp å få av legene nå så får ikke engang sjekket om det virkelig er en SA eller ikke så må bare vente til blødningen har stoppet å så ta en ny test for å se om jeg enda er gravid eller ikke, selv om jeg trur den testen vil bli negativ
ORIGINAL: Knottet2
sender en klem med gode ønsker om at spiren din klamrer seg fast!