Bekymret *oppdatert x3*

ORIGINAL: murt

ORIGINAL: MrsQuattro

Dette var leit å høre! Håper det fremdeles er en uskyldig blødning.. Ønsker deg masse lykke til!

Uff så trist [:(] Forferdelig å gå gjennom gjentatte SAèr [:(][:(]
Føler med dere!

Nei og nei!!!! Det er forferdelig trist å lese Jeg tenker masse på deg!

Uff, så forferdelig!![:(]

Så urettferdig. Ble virkelig lei meg på dine vegne, skikkelig trist. Håper det kun er en truende abort, selv om du selv tviler på det.

Sender deg en god klem, håper det ordner seg. [&o]

ORIGINAL: bridgemamma

Nei og nei!!!! Det er forferdelig trist å lese Jeg tenker masse på deg!

Sender seg en stor trøsteklem!

Dette må vere helt forferdelig.. Sender deg mange trøsteklemmer. 

huff så trist... [&o] ønsker deg lykke til videre i prøvingen, selv om ting er vanskelig nå, så, tenk.... neste gang er kanskje gangen for dere [:)] det er så verdt det når premien kommer, har selv vert gravid 4 ganger, men har bare en premie... ikke gi opp!!

Nei nei nei [:(] dette var ikke noe fint å høre. *stor trøste klem* 

Det var utrolig trist å høre..har tenkt mye på deg!

ORIGINAL: Blowout

Vel siden jeg har hatt en del SA tiligere så bestemte jeg meg for å bruke noen av testene jeg hadde liggende i går, å den CB digitale jeg tok i går morgest viste GRAVID 3+ så tenkte utpå kvelden i går at jeg skulle ta den siste strimelen jeg hadde liggende bare for og se hvor sterk streken ble på den men den ble negativ, så i morges måtte jeg ta en ny CB digital og den viste nå bare GRAVID 2-3 [&:]

Så kan virke som at HCG er på tur til og synke her [&o] og det lover ikke godt så håper bare strimelen og den siste digitale viste feil, men har heldigvis ikke begynt å blø noe enda så får vel bare avente en stund å se hva som skjer, men nå er i alle fall nervene mine grusomme for frykter jo at en ny SA er på tur selv om jeg prøver å tenke positivt på det hele.

-----------------

Nå når jeg var på do så kom det pitte litt blod så nå forsvant håpet mitt om at det vil gå bra alikavel [:(]
Så må bare avente og se om det kommer mer blod og om det er mye osv nå fremover men ser temmelig mørkt ut det her nå [&o]

-------------------------

Er med 99% sikkerhett en ny SA [:(]

Blør temmelig kraftig nå og har intense smerter fra livmor slik som jeg har hatt tiligere ved SA, så er ikke lett det her og vurderer sterkt og slutte med all prøving nå for kjenner ikke at jeg klarer flere SA etter denne, å ingen hjelp å få av legene nå så får ikke engang sjekket om det virkelig er en SA eller ikke så må bare vente til blødningen har stoppet å så ta en ny test for å se om jeg enda er gravid eller ikke, selv om jeg trur den testen vil bli negativ

uff vet ikke hva jeg skal si, men du må jo få en annen type oppfølging og hjelp siden du stadig mister, eller bli operert. Det skal gå an. Si at jeg bor i Norge og jeg har rett på behandling og hjelp. Du skal bli mamma og de må finne en vei som kan hjelpe deg og det skal skje innen 2010. Dette må de hjelpe deg med, vi er kommet til 2010 så hjelp bør det finnes.

Om du skal ta test så ta en hcg stigning, om du tar en vanlig graviditets test kan den vise positiv opptil seks uker selv om det ikke er noe i kroppen.

sender deg alle gode varme klemmer jeg bare kan. Ta vare på deg selv, unn deg noe etter på, enten til frisør, eller full spa, eller noen nye sko, ett eller annet som kan gjøre deg litt glad eller gi deg et smil rundt munnen.

Takk for støtten jenter, jeg er ikke så aktiv her inne for tiden siden jeg ikke klarer med tanke på at jeg frykter dette er en ny SA, men er inne å leser lit da og da så lit følger jeg med alikavel.

Tenkte bare jeg skulle informere dere om at jeg fortsat blør og at graviditets symtomene bare forsvinner mer og mer, så håper denne dagen å første del av dagen i morgen går fort, for skal jo til legen igjen i morgen ettermidag så håper jeg da enten kan få klarhet i om det er en SA eller om det er en yskyldig blødning selv om jeg tviler at det er det

Uff, jeg føler veldig med deg [:(][:(] Forferdelig å gå gjennom dette, og i tillegg gang på gang... [&o]

ORIGINAL: Knottet2

sender en klem med gode ønsker om at spiren din klamrer seg fast!

ORIGINAL: Brannjente

ORIGINAL: Brannjente

Vet virkelig ikke hva å si, men sender deg en god varm klem. Har tenkt masse på deg, og dette er bare fryktelig trist...[&o]

Back
Topp