Bekymret *oppdatert x3*

ORIGINAL: Blowout

Takk takk jenter

skattimagenmin: Har blitt utredet ja og er paga muskelknuter inni selve livmoren min at mine svangerskap ender i SA, så vet jo grunnen men har jo klart og bere frem barn før med de samme knutene så skal ikke være helt umulig men blir så lei av å måtte slite sånn for og bli gravid for så og miste igjen, så mister jeg nå vet jeg ikke om jeg orker og prøve mer for det sliter utrulig på psyken for hver gang man endelig blir gravid igjen for så å få SA igjen

Ja, kjenner følelsen.. Det er kjempesårt å slite lenge med i det hele tatt å bli gravid, også når man ikke mål.. Helt forj*.. ! [&o]

Men denne gangen skal det gå, skal du se[:)]
De dumme testene var det sikkert noe rart med[:)]

Har enda ikke begynt å blø noe eller slikt så får vel anse det som et godt tegn, men klarer alikavel ikke slippe bekymringen helt alikavel

men krysser det vi krysser kan for at ingen her inne skal måtte gjennomgå SA osv for alle fortjener virkelig et fint og godt svangerskap som ender opp med en eller fler fantastiske mirakler som kan vokse opp og bli store slik som de skal

Hvordan går det med deg?

Har ikke fått noen blødning enda så bare det lover jo godt å er i bedre form nå etter at jeg var hos en heeler i går, var en tur hos legen i dag men ble ikke noe serlig klokere der så skal tilbake til legen på tirsdag å forhåpentligvis så blir jeg klokere da.

Så tar akurat nå en dag i gangen å desto lenger tid det går og jeg ikke har begynt å blø så øker håpet og troen om at dette vil gå bra

ORIGINAL: Knottet2

sender en klem med gode ønsker om at spiren din klamrer seg fast!

Nå når jeg var på do så kom det pitte litt blod så nå forsvant håpet mitt om at det vil gå bra alikavel [:(]
Så må bare avente og se om det kommer mer blod og om det er mye osv nå fremover men ser temmelig mørkt ut det her nå [&o]

Nei! Var jo ikke dette jeg ville lese.. Håper det er bare en liten tullete blødning, og at den stopper fort. Krysser fingrene for at det skal gå bra for dere.

Krysser fingrene for at det bare er litt sånn som noen av og til har selv om de er gravide[:)]

nei blowout [:(] ikke forlat oss [:(] jeg håper det er en uskyldig blødninge 

Snuppa, jeg blødde masse med minsten (og han sitter og drikker nå), det var faktisk masse blod med klumper og det hele i. Det er fortsatt håp, skal holde håpet oppe for deg, du fortjener å være her inne med oss..[&o]

nei nei nei, dette er bare en uskyldig blødning!! krysser fingre og bein!

Er med 99% sikkerhett en ny SA [:(]

Blør temmelig kraftig nå og har intense smerter fra livmor slik som jeg har hatt tiligere ved SA, så er ikke lett det her og vurderer sterkt og slutte med all prøving nå for kjenner ikke at jeg klarer flere SA etter denne, å ingen hjelp å få av legene nå så får ikke engang sjekket om det virkelig er en SA eller ikke så må bare vente til blødningen har stoppet å så ta en ny test for å se om jeg enda er gravid eller ikke, selv om jeg trur den testen vil bli negativ

Får helt vondt inni meg...Uff så fælt...

Synes du skal gå til lege først kommende mandag og kreve om hjelp, du trenger en utredning.. Det er ikke vanskelig å se...For dette er jo altfor mange SAer...Vil ikke legen, så bytter du lege, eller finner en privat en...Dyrt, men mest sannsynlig verdt det....

Du kan jo tydlivis bli gravid, men at det er vanskelig at den blir...Så noe må være galt der (ikke noe man vil høre, unnskyld)[&o]

Når du nå bli gravid igjen om ja, senest sep..[:-]Så drar du på legekontoret så fort du har testet og tar hCG prøver...

Ønsker deg masse lykke til snuppa...

uff, krysser virkelig fingrene for at dette skal gå bra! håper det bare er kroppen
som tuller med deg!
*klemmepå*

Dette var leit å høre! Håper det fremdeles er en uskyldig blødning.. Ønsker deg masse lykke til!

ORIGINAL: SunShin

uff, krysser virkelig fingrene for at dette skal gå bra! håper det bare er kroppen
som tuller med deg!
*klemmepå*

Signerer denne jeg.

ORIGINAL: MrsQuattro

Dette var leit å høre! Håper det fremdeles er en uskyldig blødning.. Ønsker deg masse lykke til!

Huff, jeg vet hvordan du har det....jeg mistet 3 ganger før jeg endelig fikk jenta mi. Idag blør jeg for andre gang i dette svangerskapet...første gang var for akkurat en uke siden, fikk ingen hjelp av legevakta, men fikk komme på ultralyd på mandagen der jeg blir fulgt opp og fikk se et lite hjerte som slo. Idag blør jeg igjen og har smerter i magen....men får ingen hjelp. De forstår ikke at det er forferdelig å vente og ikke vite...[:(][:(][:(]
Jeg også tenker at jeg ikke orker dette mer....hvis det ikke går denne gangen vurderer jeg og ikke prøve mer....nok er nok....og jeg er evig takknemlig for å ha fått en nydelig datter!
Så jeg vet hvordan du har det....sender deg en stor trøsteklem og håper på det aller beste!!!

ORIGINAL: *MaCa*

Får helt vondt inni meg...Uff så fælt...

Synes du skal gå til lege først kommende mandag og kreve om hjelp, du trenger en utredning.. Det er ikke vanskelig å se...For dette er jo altfor mange SAer...Vil ikke legen, så bytter du lege, eller finner en privat en...Dyrt, men mest sannsynlig verdt det....

Du kan jo tydlivis bli gravid, men at det er vanskelig at den blir...Så noe må være galt der (ikke noe man vil høre, unnskyld)[&o]

Når du nå bli gravid igjen om ja, senest sep..[:-]Så drar du på legekontoret så fort du har testet og tar hCG prøver...

Ønsker deg masse lykke til snuppa...

Signerer på det sterkeste [&o]

så trist å høre[:(]
SA er noe møkk! hadde selv i april,og det var veldig vondt!
føler med dere, og håper dere snart skal få den lille spiren dere ønsker[:)] *stor klem*

Back
Topp