Bekymret *oppdatert x3*

Blowout

Forelsket i forumet
Vel siden jeg har hatt en del SA tiligere så bestemte jeg meg for å bruke noen av testene jeg hadde liggende i går, å den CB digitale jeg tok i går morgest viste GRAVID 3+ så tenkte utpå kvelden i går at jeg skulle ta den siste strimelen jeg hadde liggende bare for og se hvor sterk streken ble på den men den ble negativ, så i morges måtte jeg ta en ny CB digital og den viste nå bare GRAVID 2-3 [&:]

Så kan virke som at HCG er på tur til og synke her [&o] og det lover ikke godt så håper bare strimelen og den siste digitale viste feil, men har heldigvis ikke begynt å blø noe enda så får vel bare avente en stund å se hva som skjer, men nå er i alle fall nervene mine grusomme for frykter jo at en ny SA er på tur selv om jeg prøver å tenke positivt på det hele.

-----------------

Nå når jeg var på do så kom det pitte litt blod så nå forsvant håpet mitt om at det vil gå bra alikavel [:(]
Så må bare avente og se om det kommer mer blod og om det er mye osv nå fremover men ser temmelig mørkt ut det her nå [&o]

-------------------------

Er med 99% sikkerhett en ny SA [:(]

Blør temmelig kraftig nå og har intense smerter fra livmor slik som jeg har hatt tiligere ved SA, så er ikke lett det her og vurderer sterkt og slutte med all prøving nå for kjenner ikke at jeg klarer flere SA etter denne, å ingen hjelp å få av legene nå så får ikke engang sjekket om det virkelig er en SA eller ikke så må bare vente til blødningen har stoppet å så ta en ny test for å se om jeg enda er gravid eller ikke, selv om jeg trur den testen vil bli negativ

------------------------

Takk for støtten jenter, jeg er ikke så aktiv her inne for tiden siden jeg ikke klarer med tanke på at jeg frykter dette er en ny SA, men er inne å leser lit da og da så lit følger jeg med alikavel.

Tenkte bare jeg skulle informere dere om at jeg fortsat blør og at graviditets symtomene bare forsvinner mer og mer, så håper denne dagen å første del av dagen i morgen går fort, for skal jo til legen igjen i morgen ettermidag så håper jeg da enten kan få klarhet i om det er en SA eller om det er en yskyldig blødning selv om jeg tviler at det er det

sender en klem med gode ønsker om at spiren din klamrer seg fast!

krysser alt for at de testene ikke var som de skulle!! Denne spire SKAL sitte og bli der i ihvertfall 7 mnd til!!
*klemmepå*

Ta en ny test i morgen! Evt ring legen din for å få en samtale kanskje. Krysser alt jeg har for at spira limer seg fast!!! 

ORIGINAL: Knottet2

signerer denne[:)]

Takk tak jenter....håper virkelig at ting går bra for vil ikke ha flere SA [&o]

Rafi er det tegn på en begynnende SA jeg har nå så kan ikke legene gjøre noe uansett for er alt for tilig til at de kan stoppe det så de vil bare bli sende meg hjem med beskjeden om at jeg må ta det med ro og avente å se hva som skjer....slik som de har gjort tiligere.

Så Krysser det som krysses kan for at spiren klarer seg og at den sitter der i 7 mnd til...men blir nok en ny test om en stund bare for og se hva som skjer

Du kan ikke ringe legen og spørre om du kan få ta en blodprøve og måle hcg-nivået da? Hvis du har mistet flere ganger skjønner de nok at du er bekymra.....det ville jeg gjort![:)] Lykke til!!![:)]

Skal til legen nå på fredag...å legen min har ikke noe ledig før da [&o]

ORIGINAL: *MammantilEmma*

Du kan ikke ringe legen og spørre om du kan få ta en blodprøve og måle hcg-nivået da? Hvis du har mistet flere ganger skjønner de nok at du er bekymra.....det ville jeg gjort![:)] Lykke til!!![:)]

Masse lykke til, og prøv å tenk positivt [:)]

ORIGINAL: Blowout

Skal til legen nå på fredag...å legen min har ikke noe ledig før da [&o]

Huff, det er forferdelig å vente......krysser alt jeg har for at det går bra! Disse testene er jo ikke helt til å stole på....[:)]

ORIGINAL: *MammantilEmma*

Ååå krysser alt jeg også for at dette går bra!!!

Krysser fingrene for deg!

Håper alt er som det skal! Masse lykke til![:)]

Huffda..[&o]

Skjønner at du er bekymret nå.. men kanskje urinen din var litt mer utvannet eller noe på de siste testene?

Vet ikke hvor mange SA du har hatt, men får inntrykk av at det er noen.. har du blitt utredet for habituell abort tidligere?

Håper virkelig alt er bra med den lille spiren, og at de testene var litt tøysete med deg. Den billigtesten må jo uansett ha vært feil.. for negativ vs gravid 2-3 henger jo ikke på greip.

Krysser fingrene alt jeg kan for deg, Blowout - du fortjener at det går hele veien til februar nå[:)]

Uff, skjønner bekymringen [&o] Håper testene er misvisende og at det går bra [:)]

Takk takk jenter

skattimagenmin: Har blitt utredet ja og er paga muskelknuter inni selve livmoren min at mine svangerskap ender i SA, så vet jo grunnen men har jo klart og bere frem barn før med de samme knutene så skal ikke være helt umulig men blir så lei av å måtte slite sånn for og bli gravid for så og miste igjen, så mister jeg nå vet jeg ikke om jeg orker og prøve mer for det sliter utrulig på psyken for hver gang man endelig blir gravid igjen for så å få SA igjen

Back
Topp