Hei. Jeg jobber fast nattvakt, og har gjort det i 13år. Så en tråd om høy risiko med det å jobbe natt. Jeg jobbet natt når jeg gikk med 3djemann, og det gikk jo bra. Men kjenner jeg er veldig bekymret nå. Har vært sykmeldt til nå, pga spontanabort to ganger i fjor, (mai og oktober). Begge skjedde rett etter nattevakter. Derfor fikk jeg lov til å sykmelde meg en liten periode nå. Er i uke 7, og skal egentlig jobbe att neste helg, 4netter. Men kjenner meg enda mer engstelig og bekymret nå. Er også redd for at det er nærmest umulig å få tilrettelagt, eller få mere sykmelding av legen, da jeg føler at verken sjef el lege kommer til å forstå meg. For forrige legevissit så sier legen at det er lite sannsynlig at det er grunnen....jeg kan ikke gå over til dag og natt, for det har jeg ikke råd til. Og må isåfall jobbe dobbelt så mye for å tjene det jeg tjener nå. Hva anna er isåfall anbefalt å gjøre i forhold til nattevakter? Kjenner jeg virkelig ikke tør å jobbe natt, for er så redd for at det skal gå galt. Ellers så jobber jeg natt pga jeg takler ikke å jobbe dag/kveld.