Har jo selvsagt gått på den smellen å teste med strimler... og føler ikke jeg har sterk nok test. Men er jo stigning fra dagene før. Er trolig 15/16 dpo, og synes ikke streken er så knall. Noen gode ord/erfaringer å kome med? Skal ikke teste før fredag morgen nå. Lover.
Men som gravid mister man hodet helt. Haha
Jeg kjenner meg veldig igjen i den testetrangen... Men det skaper såå mye tolkning og bekymring også! Hvorfor vil vi oss selv så vondt?!
Får bare tro at alt er som det skal. Først skal man prøve å bli gravid,så alle bekymringene det medfører,så bekymringer og gynekolog-timer for å sjekke utallige ganger om alt er bra,og hvorfor man ikke blir gravid...!! SÅ blir man gravid og bekymrer seg 100 ganger meeeer.
Ja,hvorfor vil vi oss så vondt! Må slutte med dette her
Så jeg tror rett og slett hele prosessen med å lage og få barn gjør noe med oss, vi tenker annerledes, vi har liksom noe som er helt ute av vår kontroll men som skjer i vår kropp! Det er så rart.. Men vi må vel rett og slett bare hengi oss til det og la det som skjer skje... Legge så godt til rette vi makter og kan, og så akseptere at dette er utenfor vår kontroll