Bekymra

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har de siste dagene gått å følt at noe ikke stemmer, og tok dette opp med legen sist jeg var der. Ble møtt med "alt er helt sikkert fint, og om det ikke er, så finner du nok snart ut av det." Ingen sjekk og ingen betryggende ord..
Og i gårkveld når jeg skulle legge lillegutt kom han til å sparke meg i magen. Ikke noe hardt eller noe, men våkna rundt klokka 4 å måtte på do, og da kom det litt blod når jeg tørka meg. Har ikke komt noe mer den siste timen, men jeg får selvfølgelig ikke sove mer! Jeg skal ringe jm imorgen å ordne med neste sv.kontroll, kan jeg da be om en time nå for å sjekke at alt er bra? Eller bør jeg gå til legen med tanke på blødningen?

Uff så vondt å ha det sånn:( syns det er veldig kaldt og ekkelt svar å få at du "snart finner ut av det" .. Jeg ville ringt jordmor og forklart dette og forklart bekymringene dine og spørt om du ikke kan få en samtale med henne .. Ikke en god følelse å gå rundt sånn:( håper alt er som det skal med lille babyen <3 hvor langt er du på vei?

<3 vinter prinsesse <3

Uff så vondt å ha det sånn:( syns det er veldig kaldt og ekkelt svar å få at du "snart finner ut av det" .. Jeg ville ringt jordmor og forklart dette og forklart bekymringene dine og spørt om du ikke kan få en samtale med henne .. Ikke en god følelse å gå rundt sånn:( håper alt er som det skal med lille babyen <3 hvor langt er du på vei?

<3 vinter prinsesse <3

Ja det var ikke noe gøy å få det svaret! Skal ringe jm nå å få time :) er 12+1 idag

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg fått time hos jm 11. Aug men ingenting før det.. Her jeg bor har vi bare jm noen ganger i mnd å neste gang hun er her er mens vi er på ferie, så da ble det å vente. MEN, etter en god og lang prat med henne klarte hun å berolige meg litt. Fikk også bestillt time til ny tidlig ul :)

Godt at du ble litt beroliget da!

Jeg har følt at det ikke var noe liv, og magen og puppene har krympet.
Men fikk se en levende baby i dag på UL.
Alt er sikkert bra hos deg og

Takk for det! Fikk oss en liten skremsel der altså, men heldigvis er det bare jeg som leser for mye å tror at alt hender meg :)

Back
Topp