Bekymra!

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
I forgje uke fikk jeg gallestensanfall og akutt blindtarmbetennelse så nå får jeg medisiner for det. Medikamentene bør man ikke ta under svangerskap, men de helt nødvendig og det ikke finnes preparater som virker uten å gi en risiko for bebisn. De kan forårsake spontan abort, misdannelser av organer, ben, ledd og brusk skader så nå venter jeg egentlig bare på å miste igjen :( Håper lillebror/søster klorer seg fast og ikke blir påvirket av disse dumme tablettene!
Er 5 uker på vei nå <3

I forgje uke fikk jeg gallestensanfall og akutt blindtarmbetennelse så nå får jeg medisiner for det. Medikamentene bør man ikke ta under svangerskap, men de helt nødvendig og det ikke finnes preparater som virker uten å gi en risiko for bebisn. De kan forårsake spontan abort, misdannelser av organer, ben, ledd og brusk skader så nå venter jeg egentlig bare på å miste igjen :( Håper lillebror/søster klorer seg fast og ikke blir påvirket av disse dumme tablettene!
Er 5 uker på vei nå <3
Du kan snakke med legen din om dette. Visste du at du var gravid når du fikk de av legen? Sa du det til han?

Termin: 6.januar 2015❤️

Ville snakka med legen, ja..

De vet det.. Problemet er at jeg må ha medisinen for å bli frisk. Var innlagt på sykehus i 4 døgn og legene snakket med gynekologen. De måtte vurdere det og endte opp med at min helse er viktigst.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da har de vurdert det, men om du fortsatt er redd og bekymra ville jeg tatt kontakt med fastlegen. Det står jo på enkelte tabletter at det må avgjøres av legen osv;). Hvis det er feks voltaren kan det gå bra de første 6 mnd i svangerskapet..:)

Huff :( Håper dette går så bra det kan! Krysser fingrene for deg Anni43n!

Er ikke voltaren nei. Det er flere typer antibiotika og sterke smertestillende. Kan jo gå helt fint, men er vanskelig når man vet at legene hadde vanskelig for å avgjøre. Har stadig murringer og når det begynner tenker jeg på at det kan være begynnelsen på sa :/ Sist jeg mista hadde jeg murringer noen dager før det startet ordentlig.
Takk! ♥

Har du operert bort blindtarmen? Og medisinene er for gallestein?

Krysser fingrene for at det kommer til å gå bra :) Men tror kanskje det kunne ha vært lurt å ha snakket med gyn på sykehuset om dette... Så du får svar direkte fra gyn og ikke fra second hand.

Så trist at det blir sånn! Håper virkelig at bebisen din er sterk å børster av seg medisinene du tar! Har hørt sinnsyke historier om at babyer tåler enorme påkjenninger! Håper din baby er en av de <3

<3 venter en vinterbebi <3

Oi, jeg har skrevet feil; akutt galleblærebetennelse hadde jeg! Blindtarmen ble tatt i fjor.. Medisinene er for galleblæra. Er ferdig med kurene i morgen så nå er det bare å vente å se.
Håper det er en liten fighter ja! ♥

Oi, jeg har skrevet feil; akutt galleblærebetennelse hadde jeg! Blindtarmen ble tatt i fjor.. Medisinene er for galleblæra. Er ferdig med kurene i morgen så nå er det bare å vente å se.
Håper det er en liten fighter ja! ♥

Ja, ok :P

Kan hende det går bra :) De fleste tilfeller går det bra :)

Krysser fingrer for at alt går bra:).

:( Uff så dumt. Håper spira klorer seg fast, og at dette går veldig fint <3<3

Krysser fingrene for at du har en fighter i magen din<3

Januarspire 2015 ❤️

Takk ♥

Huff, håper alt går fint :)

Termin 01.01.2015 :D <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Så vondt å gå å være bekymret, unner ingen vordene mødre/fedre det! Ønsker dere lykke til og håper spira klorer seg fast!

Back
Topp