Bekymra...

Glede! Ser ut til å gå rette veien :p
No e da berre lyserosa på papiret :) :) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så flott! Da går det riktige veien :D

Ser ut så at ting ska gå bra :P
Va bittelitt rødt på papiret når eg sto opp. Men no siste gong eg sjekka va da INGENTING :)

Får berre håpa at da e liv, at hjerta begynta å slå når da skulle <3

Ser ut så eg framstår så den hysteriske sutrekoppen, men føle meg ganske rolig egentlig.
UL blir da i løpet av veko uansett, om eg må betala for da eller ikkje ;)

Høres bra ut!! Høres på ingen måte ut som en sutrekopp :)

Fra tlf :)

så bra! D er jo mange som går med blødninger igjennom svangerskapet :)

Godt å lese <3

-Taster fra appen-

Ska t legen kl.13 å måla hcg og inn å måla på ny på onsdag. Så får me sjå eg ikkje spandere på meg ein tidlig ul.

har du ikke rett på en tidlig ul med blødninger som dette da? eller mener de hcg måling er nok kanskje?

Si da e så tidlig ville dei ta hcg. Fastlegen min e ikkje på jobb denne veko, men han eg ska t e barnelege. Kanskje han vil senda meg vidare? E 10 mil til nærmaste ul...så e ikkje alltid lika lett å komma seg avgårde heller :(

Når jeg hadde blødninger sist gang fikk jeg valget mellom GU og måling av HCG, men ikke UL siden det var så tidlig (uke 7). Er nok helt vanlig prosedyre å gjøre det sånn, siden det ikke er noe en får gjort om man mister så tidlig uansett :( Nå har jo du blødd veldig lite da, så jeg blir veldig overrasket om du har mistet. Dette går nok helt fint :)

Her ville an ikkje ta GU(ville ikkje eg heller), for da kunne øka sjansen for sa meinte an, da va og ein av grunnane tatan ikkje ville henvisa meg til UL, for da hadde jo og blitt innvendig...

Forb@n/%a shit!
E begynt å blø igjen....ikkje meir enn da va i helgo, men likavel :(

Forb@n/%a shit!
E begynt å blø igjen....ikkje meir enn da va i helgo, men likavel :(
Jeg og blødde litt i dag, men legen undersøkte meg og alt så fint ut, jeg hadde en infeksjon nedentil, fikk noe antibiotika stikkpiller, men har ikke tørt å ta dem ennå, sto i bruksanvisningen at de ikke skulle tass de 3 første mnd i svangerskap, får ringe i morgen å høre.

Vet hvor dritt det er å blød, men trenger jo ikke være farlig.

Kjenne eg begynne å mista motet, sjøl om eg ikkje blør mykje. Har skikkelige mensmurringa...
Håpe virkelig at da stoppe, og at spireliten har da fint der inne :flower

Kjenne eg begynne å mista motet, sjøl om eg ikkje blør mykje. Har skikkelige mensmurringa...
Håpe virkelig at da stoppe, og at spireliten har da fint der inne :flower
Detta går bra!!!! Ikke mist motet!!! :-)

Tenk positive tanker, si positive ord,
Gjør positive handlinger og det positive gror!!!

Stå på!!!

Så utrolig lei lesing. Har hatt en bitteliten blødning selv to ganger de siste tre ukene. Og det er helt grusomt!

Vi får krysse fingrene for oss begge to, at spiren klorer seg fast!

Takk takk jenter :)
Krysse fingrane for deg og krøllo123 :)

Blør fremdeles, men da he hedigvis sånn så tidigare, berre på papiret :)

100% sykemeldt ut veko, i håp om at spireliten helde seg på plass ;)
HCG 18.02 - 7503
HCG 24.02 - 20 523

Ska ta ny HCG-måling i måro, og håpe virkelig da har vært stigning :)
Legen ville ta ny HCG på fredag og, berre for å v heilt sikker på stigningen ;)

Back
Topp