Bekymra...

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
Her e da ei bekymringsfull helg.

Begynte å blø litt i går... ikkje mykje, men sånn at da kjeme på papiret kvar gong eg e på do.
Veit at da e håp så lenge da ikkje e masse blod.
Sorry for ekle detajer:
Tørke eg vanlig e da berre gammalt blod, men tørke eg ganske langt inni så kjeme da friskt blod...
Kun murringa i magen, men ikkje smerter.

Krysse fingrane for at detta går bra, me har prøvd så lenge....

Skal til Bergen på mandag, og kjeme t å bestilla privat UL, sånn at eg veit ka så skjer.

Skjønner bekymringa :-( Men som du selv sier; hvis du ikke blør mye og ikke har store smerter behøver det ikke være noe galt. Bestill UL, så slipper du å bekymre deg mer enn nødvendig :-) Krysser fingrene for at alt er bra <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Takk Trylletrollet :)

Håpe jo i da lengsta at da e uskyldig, vil ikkje grava meg ned i depresjonen og fortvilelsen endå.
Samtidig kjenne eg at da hadde vært fint med svar NO, for om magehuset e tomt, hadde eg nok tatt meg ein trøste røyk.
Men tar ikkje sjansen på da, så lenge eg ikkje veit om da e liv eller ikkje.
Snart 4 døgn uten røyk:P

Oi, flink :-) Har aldri røkt selv, men vet hvor vanskelig det er for de fleste å legge røken på hylla! ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at det er uskyldig! <3

Blør du i dag og eller var det kun i går?

Her e da ei bekymringsfull helg.

Begynte å blø litt i går... ikkje mykje, men sånn at da kjeme på papiret kvar gong eg e på do.
Veit at da e håp så lenge da ikkje e masse blod.
Sorry for ekle detajer:
Tørke eg vanlig e da berre gammalt blod, men tørke eg ganske langt inni så kjeme da friskt blod...
Kun murringa i magen, men ikkje smerter.

Krysse fingrane for at detta går bra, me har prøvd så lenge....

Skal til Bergen på mandag, og kjeme t å bestilla privat UL, sånn at eg veit ka så skjer.

Jeg våknet til akkurat det samme i dag! Trøster meg med at jeg ikke har fått noen smerter, og at symptomene ellers er på plass fortsatt... Tror jeg skal ringe legen mandag morgen, just in case. Uvissheten er vanskelig, men prøver å tenke at det er lite jeg kan gjøre fra eller til, og bekymre meg minst mulig.

Krysser fingrene for oss begge :)

Blør i dag og. Som sagt e da berre bittelitt, kun på papiret. Ikkje ein dråpe i truseinnlegget :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får komme deg til legen å kontrollere. Får nå håpe du klarer å slappe av i helga.

Uff, håper du klarer å slappe av i helgen. Krysser fingre og bein for at det er uskyldig!

Klare stort sett å slappa av. Legen min har ikkje ul-apparat, så må få henvisning i så fall.
Vil ikkje at han ska ta gynekologisk undersøkelse. Har for godt forhold til legen til å ikkje kunna sjå an i augene igjen seinare ;)

Glede! Ser ut til å gå rette veien :p
No e da berre lyserosa på papiret :) :) :)

Da e allerede bestilt tidlig utralyd, men ar ikkje fått time endå.
Men må snakka med lege på mandag å få haste-UL, sånn at me får sett om da står t liv eller ikkje.
Viss ikkje legen fikse nåke på mandag eller tirsdag, så bestille eg ein privat ;)

Ser ut så at ting ska gå bra :P
Va bittelitt rødt på papiret når eg sto opp. Men no siste gong eg sjekka va da INGENTING :)

Får berre håpa at da e liv, at hjerta begynta å slå når da skulle <3

Ser ut så eg framstår så den hysteriske sutrekoppen, men føle meg ganske rolig egentlig.
UL blir da i løpet av veko uansett, om eg må betala for da eller ikkje ;)

Ser ut så at ting ska gå bra :p
Va bittelitt rødt på papiret når eg sto opp. Men no siste gong eg sjekka va da INGENTING :)

Får berre håpa at da e liv, at hjerta begynta å slå når da skulle <3

Ser ut så eg framstår så den hysteriske sutrekoppen, men føle meg ganske rolig egentlig.
UL blir da i løpet av veko uansett, om eg må betala for da eller ikkje ;)

Synes ikke du sutrer mye :)
Det er lov å utrykke sin bekymring. :)

Back
Topp