Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sykemeldt, eller går det greit i jobb?Jeg var sengeliggende i 2 dager pga bekkenet. Lå og gråt og klarte nesten ikke gå. Det var før positiv test og jeg var da ca 3+3. Av og på med smerter utover i svangerskapet (9+3 i dag), men ikke like ille som det var.
Tok ut 3 dager egenmelding, nå går jeg på tilrettelegging. Syns det er vondt til tider å jobbe. Spesielt ved vonde arbeidsstillinger og løft, da kommer bekkensmertene med en gang. Begynner heldigvis i ny jobb på fredagEr du sykemeldt, eller går det greit i jobb?
SkjønnerTok ut 3 dager egenmelding, nå går jeg på tilrettelegging. Syns det er vondt til tider å jobbe. Spesielt ved vonde arbeidsstillinger og løft, da kommer bekkensmertene med en gang. Begynner heldigvis i ny jobb på fredag![]()
Mulighet for tilrettelegging da?SkjønnerHar også startet i ny jobb, og har ikke rett på egenmelding med lønn enda. Jeg får bare holde ut
![]()
Jobber med tunge psykiske diagnoser og utagering, så det er ikke så lett med tilrettelegging dessverre :-/Mulighet for tilrettelegging da?
Lykke til![]()
Nei, da skjønner jeg det blir vanskelig :-/Jobber med tunge psykiske diagnoser og utagering, så det er ikke så lett med tilrettelegging dessverre :-/