Bekkenproblemer allerede

Follo

Glad i forumet
Junibarna 2015
Maiblomstene 2017
Flere enn meg som har begynt å kjenne at bekkenet klager litt? For min del er det bekkenlåsning.
Dette er barn nr 2, så sikkert derfor det kommer såpass tidlig. Jeg er 6+0 i dag

Mitt begynte tidlig denne gangen! Klarte knapt å gå noen dager, men så stabiliserte det seg igjen av seg selv :) håper for din del at det gjør det hos deg også! :) god bedring ❤

Er gravid med nr. 2 nå, og har hatt smerter siden uke 4+5, er 6+0 idag. Om jeg presser meg får jeg sterke smerter i venstre korsrygg, rumpeball og lyske. Det "smeller" også i bekkenet for hvert skritt jeg tar. Har legetime idag, synest dette er vel tidlig. Hadde det ikke sånn med nr. 1.

Jeg var sengeliggende i 2 dager pga bekkenet. Lå og gråt og klarte nesten ikke gå. Det var før positiv test og jeg var da ca 3+3. Av og på med smerter utover i svangerskapet (9+3 i dag), men ikke like ille som det var.

Jeg var sengeliggende i 2 dager pga bekkenet. Lå og gråt og klarte nesten ikke gå. Det var før positiv test og jeg var da ca 3+3. Av og på med smerter utover i svangerskapet (9+3 i dag), men ikke like ille som det var.
Er du sykemeldt, eller går det greit i jobb?

Er du sykemeldt, eller går det greit i jobb?
Tok ut 3 dager egenmelding, nå går jeg på tilrettelegging. Syns det er vondt til tider å jobbe. Spesielt ved vonde arbeidsstillinger og løft, da kommer bekkensmertene med en gang. Begynner heldigvis i ny jobb på fredag :)

Tok ut 3 dager egenmelding, nå går jeg på tilrettelegging. Syns det er vondt til tider å jobbe. Spesielt ved vonde arbeidsstillinger og løft, da kommer bekkensmertene med en gang. Begynner heldigvis i ny jobb på fredag :)
Skjønner :) Har også startet i ny jobb, og har ikke rett på egenmelding med lønn enda. Jeg får bare holde ut :-)

Jeg kjente det helt i starten, men nå går det bedre. Prøver å teamet tid til mer trening. Det er det eneste som hjelper på bekkenløsning for meg.

Jeg fikk vondt i korsryggen med stråling ned i lysken/rompa i uke 5. Det har vært så ille at jeg har tatt noen sykedager på det værste siden jeg fikk gangproblemer. Vet ikke om det er bekkenproblemer eller bare en kink, men jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen når jeg leser om bekkenløsning.

Jeg hadde bekkenlåsning med førstemann.
Kjenner nå (6+3) at jeg har fått det tilbake.. utrolig kjipt :/ merker det mest hvis jeg går mye..

Back
Topp