Bekkenplager?

Kine_M

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
Hei!
Er i uke 20+3 nå, og har siden uke 17(?) hatt sinnsykt vondt i halebenet.. :hilarious: kan dette være bekkenet som begynner å tulle?? Er jo veldig tidlig?
 
. Jeg var veldig plaget med førstemann etter fødsel, husker ikke om det var noe før . I ettertid har jeg lurt litt på om jeg brista halebeinet . Sjekket det aldri opp . Klarte ikke reise meg fra vanlig stoler og måtte sitte på tjukke puter , klatra nærmest på bordet bare for å få satt meg ned osv .

Nå sliter jeg med bekkenet , ille allerede 22+2 . Hatt det med alle de tre andre . Har øvelser med ball jeg må ta fra fysioterapeuten . Hun nevnte forsovidt at ofte kan plagene komme vak først , vet egentlig ikke om det er haleben da. Men hos meg sitter det forran i hufsa nesten :bag:
 
. Jeg var veldig plaget med førstemann etter fødsel, husker ikke om det var noe før . I ettertid har jeg lurt litt på om jeg brista halebeinet . Sjekket det aldri opp . Klarte ikke reise meg fra vanlig stoler og måtte sitte på tjukke puter , klatra nærmest på bordet bare for å få satt meg ned osv .

Nå sliter jeg med bekkenet , ille allerede 22+2 . Hatt det med alle de tre andre . Har øvelser med ball jeg må ta fra fysioterapeuten . Hun nevnte forsovidt at ofte kan plagene komme vak først , vet egentlig ikke om det er haleben da. Men hos meg sitter det forran i hufsa nesten :bag:
Oi såpass! Her er jo dette første for min del, men google gir meg litt tvetydige svar.. noen plasser står det at det bare kan være endring i tyngdepunkt i kroppen som presser på, men det er liksom ordentlig vondt :hilarious: kjennes ut som jeg har blitt sparka i rompa:hilarious: er så ille! Håper det går fort over for oss begge..
 
Hei!
Er i uke 20+3 nå, og har siden uke 17(?) hatt sinnsykt vondt i halebenet.. :hilarious: kan dette være bekkenet som begynner å tulle?? Er jo veldig tidlig?
Ville sjekket det opp hvis det konstant er vondt :) anbefaler fysio med kunnskap innen kvinnehelse.
Det varierer jo veldig når og hvordan man får plager. Jeg kjenner det i halebeinet og videre oppover hvis jeg sitter eller går for lenge, det har jeg gjort siden slutten av første trimester. Ellers er det stort sett symfysen som plager meg.
 
Back
Topp