Bekkenplager

Jeg sliter allerede med store bekkenplager[emoji17] Fikk det veldig tidlig sist også... Og vet det bare vil bli verre fram til fødsel.

Har et punkt inni rumpeballen som verker konstant. Tenkte ikke at det hadde noe med bekkenet å gjøre, men fikk beskjed om at det hadde det

Ja.. hadde det sist gang også. Har itilegg skeiv hofte..

Jepp.. heldigvis litt av og på enn så lenge! Var 9 uker på vei sist når jeg ble 100% sykemeldt med alvorlig bekkenløsning

Ja, kjenner det allerede jeg også, fikk symfyseløsning tidlig sist, og denne gangen har også jeg hatt jævlig vondt i ene rumpeballen, har ikke tenkt at det har noe med bekkenet å gjøre jeg heller! [emoji28]

Off jaaa [emoji31] Hatt det i et par tre uker nå. Gradvis økning av vondter på kvelden. Henvist til fysio så venter på å få begynne. Er 13+3 i dag [emoji5]

Ja, store smerter i symfysen på kveld og stiv i korsryggen . Noen som har tips til hva man skal gjøre? Øvelser?

Delvis sykmeldt, og på bassengtrening med fysio hver tirsdag.

Ja, store smerter i symfysen på kveld og stiv i korsryggen . Noen som har tips til hva man skal gjøre? Øvelser?

Det er noen øvelser i boken til helle bornstein "smart mamma". Jeg hadde mye nytte av øvelsene sist, følte det forebygget den lille bekkenlåsningen jeg holdt på å få. Har ikke kommet ordentlig i gang nå dessverre pga kvalmen. Kanskje du kan låne den på biblioteket? :)

Og hei der kom bekkenplagene for fullt!! :inpain::inpain: Jeg er straks 12 uker, og har kjent kun litt av og til. Sist 100% sykemeldt fra uke 9.
Så dette ser jeg på som fremgang! :p skal til legen på tirsdag. Skal be om henvisning til fysio da

Har hengt igjen etter forrige svangerskap med korsryggen, og har problemer med noe som kan virke som betennelse i hodteleddene nå. Til og med vondt om jeg tar der på utsiden i tilegg til når jeg går.
Etter lengre turer også avslapping stivner jeg helt :(

Kjenner det litt på slutten av trimturene med hundene, men ikke så veldig plaga enda. Håper det drøyer enda ei stund før det slår ut i full blomst! Nærmer meg da jeg fikk endel plager sist ...

Satt seg på venstre side, nederst i ryggen og ned rompa! Sist fikk jeg en låsning, hjalp med behandling. Får nok vurdere behandling denne gangen også

Har vondt inni rumpeballen på venstre side. Sover med pute mellom bena, hvis ikke er jeg helt gåen når jeg står opp. Noen ganger får jeg skikkelig vondt når jeg strekker meg etter noe.. Håper dette er noe som roer seg etterhvert :/

Back
Topp