Bekkenplager

Har til nå hatt mest vondt i rompa/setet og korsryggen, såvidt litt oppi lysken. Slet forferdelig sist gang med alvorlig bekkenløsning. Til nå har det vært overkommelig og synes ikke det gjør så vondt når det sitter bak. Igår begynte jeg å kjenne det godt i symfysen, og ila natta har det blitt vondere. Kjenner angsten kommer krypende, jeg er bare 15 uker i dag. Synes bekkenvondter er verst når de sitter foran og midt oppi lysken/skrittet. Det gjør så vondt. Gi meg styrke til å gjennomføre dette [emoji173]️

vel eg har slitt med korsryggen og langs ned til tippen av halebeinet i no over 2 veker. det hadde komt seg etter eg var med fysioen på fredag, men "trente" øvelsene som eg fekk før eg reiste på seinvakt i går. Og FY HELVETE,det vart like verre som før. :dead::dead: skal til fysioen på fredag igjen, så eg får sjå kva han vurderer. Må bli sjukmelding :arghh: har nattevakt til helga, men får sjå.

vel eg har slitt med korsryggen og langs ned til tippen av halebeinet i no over 2 veker. det hadde komt seg etter eg var med fysioen på fredag, men "trente" øvelsene som eg fekk før eg reiste på seinvakt i går. Og FY HELVETE,det vart like verre som før. :dead::dead: skal til fysioen på fredag igjen, så eg får sjå kva han vurderer. Må bli sjukmelding :arghh: har nattevakt til helga, men får sjå.

For meg har det blitt verre ved å gjøre øvelser før, så jeg tør nesten ikke prøve det denne gangen..

For meg har det blitt verre ved å gjøre øvelser før, så jeg tør nesten ikke prøve det denne gangen..
er no spent sjølv sida det er min første gongen. Så eg tar ein dag om gangen foreløpig. :smiley-ashamed008 Kan ikkje gå så mykje på flate golv har eg merket :o

Last edited:
I natt måtte jeg hente ei ekstra pute og legge mellom knærne. Hallo bekkenplager. :shifty:

Back
Topp