Bekkenplager

Karnil90

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Er det flere som fremdeles sliter med bekkenplager ? Hva gjør dere for å eventuelt bedre det?

Jeg kan fint jogge eller gå på fjellet innenfor en viss begrensning.. Men å spille volleyball der det er mye sideveis og belastning på en og en fot.. Det sitter for det meste i øvre del av rumpen og kjempe øm i muskulaturen på utsiden av låret..

Blir sprø av dette her og ønsker virkelig å komme meg tilbake på volleyballbanen igjen.. :( jeg fødte 26.mai.. Det er blitt bedre og det skal mer til før eg får vondt, men det hjelper lite så lenge jeg får det... Er veldig spent på hvordan det vil gå når jeg begynner på jobb igjen i august i barnehage...
 
Ja, jeg sliter med bekkenet fortsatt jeg også. Dessverre har jeg ingen løsning, for jeg har ikke tatt problemet videre enda. Trist at du ikke får gjort alt det du liker å gjøre. :-/
 
Jeg sliter også, men mest i symfysen. Har spurt fysioterapeut på barselstrim, og hun sier at det er knipeøvelser + trening som ikke belaste direkte som skal hjelpe..
 
Jeg har hatt det etter hver graviditet og det bare forverret seg. Jeg klarte ikke å gjøre noe som helst nesten, og var ofte sengeliggende etter en feil bevegelse. Følte meg helt handikappa.
Jeg prøvde Osteopathie behandling to ganger etter siste fødsel, og problemet er helt borte vekk! Jeg er så lettet og jeg føler meg akkurat som før. Nå kan jeg gå lengre turer, bære ungene mine og ellers være med på diverse aktiviteter.
Sjekk ut om du finner en god osteopat og bestill time. Det anbefaler jeg deg på det sterkeste!
Lykke til!
 
Back
Topp