Bekkenplager

Jeg har gått til etterbehandling for å følge opp bekkenlåsning jeg hadde i graviditeten. Da gikk jeg til kiro for selve sjekken som resulterte i 4 behandlinger til, det låste seg hele veien. Hadde også to timer hos fysio hvor hun gikk gjennom øvelser jeg må gjøre hjemme for å trene opp bekken og kjernemuskulaturen igjen. Er mye bedre nå ;)
Hvilke øvelser gjør du hjemme? Jeg hadde ikke de værste plagene i svangerskaper men det gjorde vondt :p noen dager er jo bedre enn andre.
Men hadde vært greit å bli kvitt de så jeg får fungert litt mer i hverdagen :)

Hvilke øvelser gjør du hjemme? Jeg hadde ikke de værste plagene i svangerskaper men det gjorde vondt :p noen dager er jo bedre enn andre.
Men hadde vært greit å bli kvitt de så jeg får fungert litt mer i hverdagen :)

Jeg skal finne øvelsesarket og ta bilde av det, litt usikker på hvor jeg la det fra meg sist :) den viktigste delen for alle øvelsene er å stabilisere bekkenet før alle øvelser og det er faktisk en av øvelsene og, jeg har for eksempel lett for å tippe ned på venstre side. Også er det mye bekkenløft, planke, sideplanke osv.
Jeg skal se om jeg finner arkene i dag;)

Jeg skal finne øvelsesarket og ta bilde av det, litt usikker på hvor jeg la det fra meg sist :) den viktigste delen for alle øvelsene er å stabilisere bekkenet før alle øvelser og det er faktisk en av øvelsene og, jeg har for eksempel lett for å tippe ned på venstre side. Også er det mye bekkenløft, planke, sideplanke osv.
Jeg skal se om jeg finner arkene i dag;)
Suupert :D tuuuse takk :) jeg tenkte å ringe manuellterapaut denne uka, må bare gidde å gjøre det :p

Back
Topp