Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5mnd etter fødsel å mitt bekken verker ennå
Hadde liksom håpet at de forsvant da lille kom ut
What to do, jeg vil ikke ha det sånn
Flere som har bekkenplager ennå?
Nei! Kanskje jeg skal prøve det for det gjør så J%?lig vondt til tiderGår du til fysioterapeut?
Jeg ammer ikke men fysio hadde ikke vært dumt! Skal ta tak i det over nyttår for til tider gjør det såå vondt at jeg nesten gruer meg til å gå ut å trille lilleHar også bekkenplager fortsatt. Mange som sier at det ofte gir seg når man slutter å amme, for da roer hormonene seg. Fysioterapi kan nok uansett være bra. Hadde god nytte av det for å holde plagene i sjakk under svangerskapet.
Samma her enkelte trilleturer er grusomme! Jeg gruer meg nesten til å gå ut! Eller så blir det veldig korte turerBekkenplager her også :-/
Spesielt når jeg går i oppoverbakke så låser hele hofta seg og jeg går som ei på 90 år :-/
Utrolig irriterende :-(
Jeg må gå når jeg skal levere eldste i bhg å det er et ordentlig mareritt noen ganger :-/ ellers så blir det bare små turer her ogsåSamma her enkelte trilleturer er grusomme! Jeg gruer meg nesten til å gå ut! Eller så blir det veldig korte turer
Vær forsiktig så ikke du får kronisk når du presser bekkenet for nyeJeg får en del vondt foran i symfysen om jeg anstrenger meg for mye, men har en tendens til å ignorere det da jeg så gjerne vil trille mer eller mindre hver dag sikkert ikke så lurt hååååper ikke jeg får bekkenløsning igjen ved neste graviditet værste jeg har vært med på kunne heller født 10 ganger ekstra enn bekkenløsning 9 mnd
Her hvor jeg bor er det mye bakker bor liksom på toppen så jeg går sjeldent ned for da vet jeg at turen opp igjen blir ett sant helveteJeg må gå når jeg skal levere eldste i bhg å det er et ordentlig mareritt noen ganger :-/ ellers så blir det bare små turer her også
Off, forstår deg veldig godtHer hvor jeg bor er det mye bakker bor liksom på toppen så jeg går sjeldent ned for da vet jeg at turen opp igjen blir ett sant helvete
Haha ja de bakkene er grusomme jeg går å sukker og ukker når jeg er ute å triller men ofte så biter jeg bare tenna sammen og tenker "thats life"Off, forstår deg veldig godt
Det er litt bakker her men ikke så mange, men hvis jeg må på butikken så er det en utrolig lang og bratt bakke så er skjeldent jeg labber til butikken, da venter jeg heller til mannen kommer hjem å kan kjøre
Men er nok med de bakkene som er fra huset til bhg og tilbake føler jeg går som ei på 90 år noen ganger hehe
Jeg prøver å ta det litt med ro med bekkenet men er ikke så lettHaha ja de bakkene er grusomme jeg går å sukker og ukker når jeg er ute å triller men ofte så biter jeg bare tenna sammen og tenker "thats life"
Ja tror jeg også skal jekke ned litt men lille er så aktiv pluss at jeg er sånn som må ut hver dag å gå tur haha! Men nyttårsforsett skal være å ta vare på bekkenetJeg prøver å ta det litt med ro med bekkenet men er ikke så lett
Men prøver å passe på så jeg kanskje kan slippe å få det kronisk :-D
Her har jeg lille på 5mnd som er kjempe aktiv å åler seg overalt så har jeg en super aktiv 2 åring så å slappe av er ikke så lett :-D heheJa tror jeg også skal jekke ned litt men lille er så aktiv pluss at jeg er sånn som må ut hver dag å gå tur haha! Men nyttårsforsett skal være å ta vare på bekkenet
Vil anbefale manuellterapeut spesialisert på mor/barn i stedet for fysio. Gått til tre fysioterapeuter uten at det hjalp i det hele tatt på bekkenetNei! Kanskje jeg skal prøve det for det gjør så J%?lig vondt til tider
Jeg ammer ikke men fysio hadde ikke vært dumt! Skal ta tak i det over nyttår for til tider gjør det såå vondt at jeg nesten gruer meg til å gå ut å trille lille
Nææ takk for tips. Hoho det skal jeg sjekke ut. Fikk faktisk ambefallt en manuellterapaut på Bryn (i oslo) så skal kontakte dem neste uke.Vil anbefale manuellterapeut spesialisert på mor/barn i stedet for fysio. Gått til tre fysioterapeuter uten at det hjalp i det hele tatt på bekkenet