Bekkenplager og vanngymnastikk

YviK

Forelsket i forumet
På onsdag var jeg på min første time med vanngymnastikk for gravide med fysioterapeut i 33 graders oppvarmet basseng. Fantastisk deilig. Anbefaler alle som plages med bekkenløsning dette. Koster litt men verdt pengene. Er ikke sikkert det er tilbud der dere bor, men forhør dere.

Er ikke tilbud her, men jeg svømmer i vanlig basseng og koser meg litt i oppvarmet basseng etterpå :) deilig

Har meldt meg på gravidsvømming, men er ennå nesten tre uker til oppstart :(
Hva bruker dere til svømmeklær, får man tak i badedrakt med plass til magen, eller blir det bikini?

Jeg går også på det!:) utrolig deilig, og det hjelper veldig! Har hatt færre tunge dager etter jeg begynte på det!;)

Jeg kjøpte gravid/ammebadedrakt fra boob på zalando, god plass i den!;)

Jeg går også på det!:) utrolig deilig, og det hjelper veldig! Har hatt færre tunge dager etter jeg begynte på det!;)

Takk for tips, fant den :) Hvordan er de i størrelse? Er normalt 38/40, men må vel muligens opp ett hakk nå ;)

Takk for tips, fant den :) Hvordan er de i størrelse? Er normalt 38/40, men må vel muligens opp ett hakk nå ;)
Den var ganske normal i str synes jeg. Jeg bruker vanligvis 42, så kjøpte den som var 42/44!:) det står L inni den, ikke tallstørrelse;) Veldig fornøyd med den egentlig, og har fortsatt plass til å vokse i den!;)

Kjøpte xl og den passet perfekt☺ det er samme størrelse som jeg har til vanlig. Den er kjempe god og veldig fin☺ anbefaler den i lilla..

Jeg går også på det, utrolig deilig! Må kjøpe nytt badetøy da.. Bikinien min er grisestygg, og puppene detter ut snart :p

Har meldt meg på gravidsvømming, men er ennå nesten tre uker til oppstart :(
Hva bruker dere til svømmeklær, får man tak i badedrakt med plass til magen, eller blir det bikini?
Bruker bikini. Går helt greit for min del. Har ikke så store pupper enda :p

Har bare vært på en time, men det føltes godt etterpå. Deilig med varmt vann og at man gjør øvelser som ikke skader men lindrer :)

Bruker egentlig str xs i badedrakt.. Men har 40/42 nå.. Fyller it med mage og pupper.. Haha..

Back
Topp